Pasirinkite vieną variantą

B

Jūsų netraukia nė viena iš vaizdo įrašuose parodytų ir iliustracijose pateiktų meninės veiklos sričių? Ne bėda! Sukurkite tokią meninę veiklą, kurios norėtumėte patys, būrelį, kurį norėtumėte lankyti ir pasikviesti ten draugus!

Mokiniams pateikiamos neužbaigtos iliustracijos. Mokiniai poromis pasirenka vieną tokių iliustracijų ir ją pildo pratęsdami sąsiuvinyje: prideda detalių, priemonių, nuotaiką, taip sukurdami savo meninę veiklą. Apsitarę pristato ją prieš klasę.



Patarimai ruošiantis pristatymui

Pratęskite pasirinktą iliustraciją kuo kūrybiškiau ir detaliau, kad piešinys būtų efektingas.

Pristatymui sugalvokite šios veiklos pavadinimą, apibūdinkite, kokia būtent veikla tai yra, ką veiktų į ją susirinkę žmonės, ko jie gali tikėtis.

Praturtinkite savo žodyną: sugalvokite šiai temai naujus gestus. Būkite drąsūs!

Būtinai paminėkite, kuo ši veikla jus domina, kodėl būtų vertinga ja užsiimti.

Pristatymą vertina mokiniai ir mokytojas.

  1. Ar pristatyme buvo aiškiai nurodyta meno rūšis, jos pavadinimas, ji išsamiai apibūdinta? Ko trūko ar buvo per daug?
  2. Ar pristatyme buvo paaiškinta, kaip būtent kilo tokios rūšies meninė raiška? Kodėl ji vertinga?
  3. Ar pavartoti šios temos nauji gestai, pavyzdžiui, vardijant priemones, techniką ir kt.? Kokie jie? Kokių pasiūlymų turite?
  4. Ar buvo atskleista asmeninio mokinių susidomėjimo šia sritimi priežastis? Ar išsakyta, kuo ši sritis patinka ir kodėl?