- Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
Į ką atkreipti dėmesį mokytojui:
- daiktų dydžio atvaizdavimas plaštakomis, atsižvelgiant į daiktų formą;
- laikymo ir įsidėjimo daiktų forma, sakykim, pasyviąja ranka laikomas krepšys ir kita ranka į jį dedami daiktai arba krepšys ant žemės ir į jį dedami daiktai.
- daiktų vardijimas – galvos palenkimas į priekį ir žemyn ties kiekvienu išvardijamu daiktu.
- Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
- Pasikalbėkite, ar kas nors iš jūsų lanko būrelį, susijusį su menine raiška. Papasakokite, kokios tai veiklos ir kokios priemonės reikalingos šiam užsiėmimui.
- Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...
Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“
Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.
- Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...
Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“
Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.
- Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.
Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).
- Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.
Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).
- Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
- pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
- pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
- priemonių / daiktų dydžio nusakymą.
- Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
- pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
- pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
- priemonių / daiktų dydžio nusakymą.
Į ką atkreipti dėmesį mokytojui:
- daiktų dydžio atvaizdavimas plaštakomis, atsižvelgiant į daiktų formą;
- laikymo ir įsidėjimo daiktų forma, sakykim, pasyviąja ranka laikomas krepšys ir kita ranka į jį dedami daiktai arba krepšys ant žemės ir į jį dedami daiktai.
- daiktų vardijimas – galvos palenkimas į priekį ir žemyn ties kiekvienu išvardijamu daiktu.
- Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
- Pasikalbėkite, ar kas nors iš jūsų lanko būrelį, susijusį su menine raiška. Papasakokite, kokios tai veiklos ir kokios priemonės reikalingos šiam užsiėmimui.
- Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...
Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“
Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.
- Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.
Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).
- Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
- pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
- pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
- priemonių / daiktų dydžio nusakymą.