Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Kurčiųjų meninė saviraiška
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Kurčiųjų meninė saviraiška
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kurčiųjų meninė saviraiška
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
  • Kurčiųjų meninė saviraiška
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon
  1. Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
Mokytojui

Į ką atkreipti dėmesį mokytojui:

  • daiktų dydžio atvaizdavimas plaštakomis, atsižvelgiant į daiktų formą;
  • laikymo ir įsidėjimo daiktų forma, sakykim, pasyviąja ranka laikomas krepšys ir kita ranka į jį dedami daiktai arba krepšys ant žemės ir į jį dedami daiktai.
  • daiktų vardijimas – galvos palenkimas į priekį ir žemyn ties kiekvienu išvardijamu daiktu.
  1. Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
  1. Pasikalbėkite, ar kas nors iš jūsų lanko būrelį, susijusį su menine raiška. Papasakokite, kokios tai veiklos ir kokios priemonės reikalingos šiam užsiėmimui.
  1. Pasikalbėkite, ar kas nors iš jūsų lanko būrelį, susijusį su menine raiška. Papasakokite, kokios tai veiklos ir kokios priemonės reikalingos šiam užsiėmimui.
  1. Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...

Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“

Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.

  1. Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...

Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“

Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.

  1. Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.

Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).

  1. Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.

Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).

  1. Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
  • pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
  • pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
  • priemonių / daiktų dydžio nusakymą.
  1. Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
  • pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
  • pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
  • priemonių / daiktų dydžio nusakymą.
1
2
3
4
5
Mokytojui

Į ką atkreipti dėmesį mokytojui:

  • daiktų dydžio atvaizdavimas plaštakomis, atsižvelgiant į daiktų formą;
  • laikymo ir įsidėjimo daiktų forma, sakykim, pasyviąja ranka laikomas krepšys ir kita ranka į jį dedami daiktai arba krepšys ant žemės ir į jį dedami daiktai.
  • daiktų vardijimas – galvos palenkimas į priekį ir žemyn ties kiekvienu išvardijamu daiktu.
  1. Prisiminkite vaizdo įrašą apie tapybą ir išvardinkite, kokių priemonių reikia užsiimant tapyba, galima paminėti ir kai kurių priemonių apibūdinimus, pavyzdžiui, teptukų dydžius, jų šerelių storį ar paveikslų dydžius
  1. Pasikalbėkite, ar kas nors iš jūsų lanko būrelį, susijusį su menine raiška. Papasakokite, kokios tai veiklos ir kokios priemonės reikalingos šiam užsiėmimui.
  1. Užduotis „Pirkinių krepšelis“. Savarankiška užduotis, bet gali būti ir porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. Ištraukiama kortelė, kurioje nurodyta įvairi meninė saviraiška: keramika, grafičių piešimas, gestų kalbos poezija, fotografija, teatras, gatvės šokis, trumpametražio filmuko kūrimas. Traukdami kortelę įsivaizduokite, kad pradėsite lankyti nurodytos meninės saviraiškos būrelį ir jums reikia...

Pradėkime taip: „Jūs pradėsite lankyti šį meninės raiškos būrelį ir jums reikia į parduotuvę apsipirkti. Todėl jums reikalingas krepšelis, į kurį krausite daiktus, ir planuojamų prekių sąrašas.“

Ant didelio popieriaus lapo nupieškite pirkinių krepšelį. Į jį sukraunama (nupiešiama ar surašoma) viskas, ko reikia pasirinktai meninei veiklai. Pastaba: jei šokiams reikia žmonių, tai ir nupieškite ar užrašykite žmones.

  1. Prieš pristatydami savo pirkinių krepšelį klasei, peržiūrėkite vaizdo įrašo pavyzdį, kokių pirkinių reikia prieš pradedant lankyti tapybą.

Vertimas būtų toks, bet galite kitaip išversti: Netrukus pradėsiu lankyti tapybą. Tapybai priemonių reikia nemažai. Mano pirkinių krepšelis toks. Į jį įsidedu pieštuką, teptukus, dažus, guašą, spalvų paletę, mentelę, indelį vandeniui (galite įsidėti indelį su vandeniu ir parodyti, kaip atsargiai įsidedate į krepšelį), molbertą, prijuostę, rėmą, drobę, paveikslą (ir laikote rankoje, eidami į tapybos užsiėmimą).

  1. Pristatykite savo nupieštą pirkinių krepšelį, bet galite ir nusifilmuoti. Vėliau peržiūrima ir analizuojama, atkreipiant dėmesį į:
  • pirkinių / priemonių vardijimą LGK gramatikos atžvilgiu;
  • pavartotą laikymo / įsidėjimo daiktų formą, dedant pirkinius / daiktus / priemones į krepšelį, pavyzdžiui: puoduko forma yra C4 ir šia forma dedama į krepšelį.
  • priemonių / daiktų dydžio nusakymą.

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją