C dalis

Mokiniai (individualiai, poromis ar visa klasė), naudodami žurnalus, laikraščius, įvairius tinklalapius ar kitas norimas priemones, surenka pačias įvairiausias meno šakų iliustracijas. Pavyzdžiui, nurodoma tapyba, šokiai, poezija, fotografija ir kt. Vėliau, aptariant kiekvieną veiklą, mokiniai, susiskirstę komandomis, turi įvardyti kuo daugiau įrankių, priemonių, detalių, kurios yra susijusios su šia veikla (konstruoti tam tikrą gestų banką). Mokiniai pritaiko žinias, peržiūrėję ankstesnį įrašą.

Pavyzdys: TAPYBA. Iliustracijoje matome nutapytą paveikslą. Toks paveikslas atsiranda užsiimant tapybos veikla. Tapyti galima skirtingus dalykus: gamtą, daiktus, vaisius, žmones, gyvūnus ir kt. Tapybos paveikslų gali būti skirtingų dydžių. Tapybai reikalingi teptukai, indelis su vandeniu, drobė, guašas arba kitokie dažai. Kad tapytojas neišsiteptų, jis gali naudoti prijuostę. Tapybai būtina spalvų paletė, kurią galima pasidėti ant rankos, skirtingų dydžių teptukai ir mentelė. Pirmieji tapybos darbai gali gimti ant popieriaus. O vėliau, kai jau tapytojas nutapo paveikslą, reikia rėmo. Taip pat tapytojams labai svarbus įkvėpimas.