Aptarkite su mokytoju.
- Ši tema vadinasi MENINĖ (SAVI)RAIŠKA. Ką naujo sužinojote: kokius meno būrelius kurtieji rinkosi anksčiau ir lanko dabar, kokių meno rūšių yra, kas jums labiausiai įsiminė, įstrigo, patiko?
- Jūs ir jūsų draugai pristatinėjo įvairiausias menines veiklas: egzistuojančias realiai ir visiškai išgalvotas. Ar kuri krito jums į akį – norėtumėte ir patys atsidurti tokiame būrelyje?
- Kokias menines veiklas dažniausiai renkasi kurtieji? Kaip manote, kodėl?
- Pasamprotaukite, kuo turtinga LGK. Kas yra vaizdinga kalba?
- Kas yra GK / LGK menas? Kokios rūšys į jį įeina?
- Kas gali slypėti abėcėlės ar skaičių istorijose?
- Kas yra intonacija LGK? Kaip ji gali daryti įtaką tai pačiai istorijai?
- LGK poezija: ką naujo apie ją sužinojote? Kokios yra LGK poezijos kūrinio sudedamosios dalys? Nurodykite bent kelias.
- Kokios buvo temos ir potemės, apie ką buvo kalbama kiekvienoje potemėje?
- Kuri šios temos dalis (potemė) jums patiko labiausiai?
- Kurios užduotys jums pasirodė įdomios / naudingos? Kodėl?
- Ar daug naujų gestų, gramatikos aspektų išmokote dirbdami grupėje su šios temos medžiaga?
- Kokio tipo užduotys jums pasirodė neįdomios, nelabai naudingos ir kodėl?
- Kaip įvertintumėte savo pažangą po šios temos?
- + 1 – šiek tiek patobulėjau.
- + 2 – patobulėjau, jaučiuosi tvirčiau.
- + 3 – labai patobulėjau, jaučiu, kad prasiplėtė žodynas, gestų kalbos supratimas.