Aptarkite su mokytoju. 

  • Ši tema vadinasi MENINĖ (SAVI)RAIŠKA. Ką naujo sužinojote: kokius meno būrelius kurtieji rinkosi anksčiau ir lanko dabar, kokių meno rūšių yra, kas jums labiausiai įsiminė, įstrigo, patiko?  
  • Jūs ir jūsų draugai pristatinėjo įvairiausias menines veiklas: egzistuojančias realiai ir visiškai išgalvotas. Ar kuri krito jums į akį – norėtumėte ir patys atsidurti tokiame būrelyje? 
  • Kokias menines veiklas dažniausiai renkasi kurtieji? Kaip manote, kodėl? 
  • Pasamprotaukite, kuo turtinga LGK. Kas yra vaizdinga kalba?
  • Kas yra GK / LGK menas? Kokios rūšys į jį įeina?
  • Kas gali slypėti abėcėlės ar skaičių istorijose?
  • Kas yra intonacija LGK? Kaip ji gali daryti įtaką tai pačiai istorijai?
  • LGK poezija: ką naujo apie ją sužinojote? Kokios yra LGK poezijos kūrinio sudedamosios dalys? Nurodykite bent kelias.
  • Kokios buvo temos ir potemės, apie ką buvo kalbama kiekvienoje potemėje?
  • Kuri šios temos dalis (potemė) jums patiko labiausiai?
  • Kurios užduotys jums pasirodė įdomios / naudingos? Kodėl?
  • Ar daug naujų gestų, gramatikos aspektų išmokote dirbdami grupėje su šios temos medžiaga? 
  • Kokio tipo užduotys jums pasirodė neįdomios, nelabai naudingos ir kodėl? 
  • Kaip įvertintumėte savo pažangą po šios temos?
    • + 1 – šiek tiek patobulėjau.
    • + 2 – patobulėjau, jaučiuosi tvirčiau.
    • + 3 – labai patobulėjau, jaučiu, kad prasiplėtė žodynas, gestų kalbos supratimas.