Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kalba
Potemės
Kitoks susipažinimas su LGK 
3 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kalba
Potemės
Kitoks susipažinimas su LGK 
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kalba ir jos reikšmė žmogui
  • Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
  • Kitoks susipažinimas su LGK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kalba ir jos reikšmė žmogui
  • Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
  • Kitoks susipažinimas su LGK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon
A dalis

A dalis

Urtės mamos padėkos laiškas

Urtės mamos padėkos laiškas

A dalis

Jūratės laiškas

Jūratės laiškas

A dalis

Tomos laiškas

Tomos laiškas

A dalis

Laiškas ministrui Pirmininkui

Laiškas ministrui Pirmininkui

A dalis

Aptarkite, kuo skiriasi laiškas nuo padėkos laiško. Dirbdami poromis arba individualiai sukurkite padėkos laišką (vaizdo formatu) grupei kurčiųjų, kovojusių dėl LGK pripažinimo, ir ją valstybiniu lygmeniu patvirtinusiems žmonėms. Remkitės šioje užduotyje pateiktas padėkos laiškų vaizdo formatu pavyzdžiais.

Aptarkite, kuo skiriasi laiškas nuo padėkos laiško. Dirbdami poromis arba individualiai sukurkite padėkos laišką (vaizdo formatu) grupei kurčiųjų, kovojusių dėl LGK pripažinimo, ir ją valstybiniu lygmeniu patvirtinusiems žmonėms. Remkitės šioje užduotyje pateiktas padėkos laiškų vaizdo formatu pavyzdžiais.

1
2
3
4
5

Urtės mamos padėkos laiškas

Jūratės laiškas

Tomos laiškas

Laiškas ministrui Pirmininkui

Aptarkite, kuo skiriasi laiškas nuo padėkos laiško. Dirbdami poromis arba individualiai sukurkite padėkos laišką (vaizdo formatu) grupei kurčiųjų, kovojusių dėl LGK pripažinimo, ir ją valstybiniu lygmeniu patvirtinusiems žmonėms. Remkitės šioje užduotyje pateiktas padėkos laiškų vaizdo formatu pavyzdžiais.



B dalis

B dalis

a) Remdamiesi pirmos dalies vaizdo įrašu, išsirinkite vieną iš minėtų institucijų, kurios atsirado ar kuriose vyko pokyčiai po LGK pripažinimo valstybiniu lygmeniu. Surinkę informaciją, trumpai (iki 8 min.) pristatykite vieną iš šių įstaigų (galite pasirinkti toje įstaigoje dirbančių žmonių profesijos kryptį).

a) Remdamiesi pirmos dalies vaizdo įrašu, išsirinkite vieną iš minėtų institucijų, kurios atsirado ar kuriose vyko pokyčiai po LGK pripažinimo valstybiniu lygmeniu. Surinkę informaciją, trumpai (iki 8 min.) pristatykite vieną iš šių įstaigų (galite pasirinkti toje įstaigoje dirbančių žmonių profesijos kryptį).

B dalis

b) Įsikūnykite ir suvaidinkite savo pasirinktos įstaigos (ar specialybės atstovo) įprastą darbo dieną. Susidėliokite trumpą vaidinimo planą ir pasitarkite su mokytoju. Užduočiai atlikti pasikvieskite draugus, pasitelkite papildomas priemones: daiktus, technologijas ir kt. Remkitės ankstesniu vaizdo įrašu.

b) Įsikūnykite ir suvaidinkite savo pasirinktos įstaigos (ar specialybės atstovo) įprastą darbo dieną. Susidėliokite trumpą vaidinimo planą ir pasitarkite su mokytoju. Užduočiai atlikti pasikvieskite draugus, pasitelkite papildomas priemones: daiktus, technologijas ir kt. Remkitės ankstesniu vaizdo įrašu.

1
2

a) Remdamiesi pirmos dalies vaizdo įrašu, išsirinkite vieną iš minėtų institucijų, kurios atsirado ar kuriose vyko pokyčiai po LGK pripažinimo valstybiniu lygmeniu. Surinkę informaciją, trumpai (iki 8 min.) pristatykite vieną iš šių įstaigų (galite pasirinkti toje įstaigoje dirbančių žmonių profesijos kryptį).

b) Įsikūnykite ir suvaidinkite savo pasirinktos įstaigos (ar specialybės atstovo) įprastą darbo dieną. Susidėliokite trumpą vaidinimo planą ir pasitarkite su mokytoju. Užduočiai atlikti pasikvieskite draugus, pasitelkite papildomas priemones: daiktus, technologijas ir kt. Remkitės ankstesniu vaizdo įrašu.

Pristatymui būtina informacija

Įstaigos pavadinimas, susikūrimo metai.

Įstaigos darbuotojai, jų veikla.

Mane labiausiai žavi _______________________.

Įstaigos tikslas ir veikla.

Ryškiausi rezultatai ir kur su jais galima susipažinti.

Jei nuvykčiau į šią įstaigą, norėčiau paklausti ______________________.

Profesija, įstaiga (-os), kur šis žmogus gali dirbti.

Šios srities profesionalus ruošia, jie mokytis gali _____________.

Mane labiausiai žavi _______________________.

Žmogaus veikla darbe.

Šį darbą dirbančio žmogaus tikslas yra _________________. Iššūkiai, su kuriais susiduriama darbe, yra __________________.

Šį darbą dirbančio žmogaus norėčiau paklausti ______________________.

 



Pristatymui būtina informacija

Įstaigos pavadinimas, susikūrimo metai.

Įstaigos darbuotojai, jų veikla.

Mane labiausiai žavi _______________________.

Įstaigos tikslas ir veikla.

Ryškiausi rezultatai ir kur su jais galima susipažinti.

Jei nuvykčiau į šią įstaigą, norėčiau paklausti ______________________.

Profesija, įstaiga (-os), kur šis žmogus gali dirbti.

Šios srities profesionalus ruošia, jie mokytis gali _____________.

Mane labiausiai žavi _______________________.

Žmogaus veikla darbe.

Šį darbą dirbančio žmogaus tikslas yra _________________. Iššūkiai, su kuriais susiduriama darbe, yra __________________.

Šį darbą dirbančio žmogaus norėčiau paklausti ______________________.

 

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją