1. Prisiminkite iš ankstesnės pamokos apie žmogų žyminčias proformas, kokios yra žmogų / žmones žyminčios proformos, ir pateikite pavydžių (PR-1, PR-H, PR-1, PR-V, PR-H, PR-C4x2 ar PR-C4 (pavyzdžiui, grupelė žmonių artėja), PR-3 (4,5) arba PR-3(4,5)x2, atsižvelgdami į žmonių skaičių iki 5 arba daugiau ir pan. Mokytojas šias proformas užrašo ant lentos.

  2. Vaizdo įraše nuo pradžios iki pabaigos suraskite žmogų žyminčias proformas ir išvardinkite jas.
  1. Vėliau mokiniams paaiškinama, kad viena ar kita proforma gali būti vartojama dvejopai ar trejopai, pavyzdžiui:
  •  PR-H žymi žmogaus įlipimą, išlipimą, šokimą iš vienos vietos į kitą, tūpimą, nukritimą ir pan.;
  •  taip pat ši proforma žymi gyvūnus, pavyzdžiui, kiškį, šunį, paukštį, žiogą ir pan.;
  •  retais atvejais PR-H žymi kokius nors panašios formos daiktus, pavyzdžiui, antspaudą.

  1. Pagal pateiktą iliustraciją „Akrobatai cirke“ mokiniai, pasitelkdami proformas, pasakoja kiekvieno gyvūno ar klouno ir paukščio veiksmus. Pradedama nuo didžiausio iki mažiausio gyvūno, galima įterpti ir kitus gramatikos aspektus, tarkim, būdo prieveiksmius „nedrąsiai“, „drąsiai“, „atsargiai“, pavyzdžiui: „Meška viena letena nedrąsiai stovėjo ant tigro uodegos.“ Pasakojimas nufilmuojamas, o vėliau galima analizuoti ir aptarti kiekvieno mokinio įrašą.