Mokiniai poromis apsitaria, pasiruošia ir nusifilmuoja visų pirmoje temos dalyje įvardytų mitų apie GK paneigimą, paaiškinimą, kaip yra iš tiesų.
Prieš filmuodamiesi mokiniai įsivaizduoja, kur ir kada toks vaizdo įrašas galėtų būti rodomas:
- viešajame transporte, kuriuo kasdien važinėja daug žmonių. Vaizdo įrašas galėtų būti titruojamas, kad visi suprastų ir sužinotų naujos informacijos;
- gestų kalbos minėjimo dieną galėtų būti parodytas socialiniuose tinkluose, taip galėtų pasiekti daug žmonių;
- jūsų variantas.
Visa klasė kuria plakatą, pasitelkdama skirtingas priemones, pasirinkdama skirtingus būdus ir įrankius. Tikslas: plakate turi atsispindėti, kuo gestų kalba iš tiesų turtinga, kodėl ši kalba yra kalba. Plakatas informatyvus, pažintinis. Jis gali būti pakabintas mokykloje.
Pavyzdys: plakato centre nupieškite apskritimą su žodžiais GESTŲ KALBOS arba LIETUVIŲ GESTŲ KALBA. Nuo šio apskritimo veskite linijas į kitus apskritimus, kur pavaizduota, kuo ji turtinga, kodėl ji yra kalba. Galite šią informaciją užrašyti, galite piešti, klijuoti nuotraukas ar kitus vaizdus.