Susieta su 1 užduoties vaizdo medžiaga. 

  1. Su klase peržiūrėjote vaizdo įrašą apie kalbą, jos funkcijas ir reikšmę. Aptarėte tai, atsakinėjote į klausimus. Mokiniai suskirstomi į dvi grupes, o dabar bus užduotis „Klausimų lietus“.

Vaizdo įrašas padalinamas į dvi dalis: A ir B. A dalis nuo pradžios iki 4.40 min., o B dalis nuo 4.41 min. iki pabaigos. Ir pirmoji, ir antroji grupė turi sugalvoti kuo įvairesnių klausimų šiai temai, t. y. „Kalba“, pagal vaizdo įrašo A ir B dalis.

Pirmoji grupė turi sukaupti kuo įvairesnių klausimų šiai temai, t. y. „Kalba“, pagal vaizdo įrašo A dalį, o antroji grupė – pagal vaizdo įrašo B dalį.

Pradžioje mokytojas pateikia „Klausimų lietaus“ taisykles:

1)    įsigilinti į pateiktą temą ir užduoti kuo įvairesnių klausimų;

2)    užduoti tik specialius klausimus, pavyzdžiui: Kas yra kalba? Su kuo lyginama kalba? (klausiant pakeliami antakiai, o klausiamasis gestas nukeliamas į sakinio galą)

Galima dirbti susėdus prie kompiuterio arba žiūrint per multimedijos ekraną ir užrašyti klausimus aptariant su savo grupe.

Po grupinio darbo vienos grupės mokiniai pakaitomis pateikia klausimus prieš kamerą ir kita grupė taip pat pateikia savo klausimus prieš kamerą. Vėliau paleidžiamas „Klausimų lietaus“ įrašas, aptariama su mokytoju, kas buvo teisingai pateikta, kas buvo gerai, ką reikėtų pataisyti.

  1. Paskui visi kartu turite atrinkti svarbiausius klausimus apie kalbą, gerai pasiruošti klausimų interviu ir paklausinėti vyresniųjų klasių mokinių, ką jie žino apie kalbą, bet gali būti ir viktorina ar protmūšis per Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, t. y. vasario 21 d., arba gegužės 4 d. per Lietuvių gestų kalbos dieną.