Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.
- Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
- Nusifilmavus
- Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
- Jūsų variantas
Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys
- Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
- Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
- Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.
Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.
- Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
- Nusifilmavus
- Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
- Jūsų variantas
Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys
- Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
- Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
- Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.
Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.
Vertinimo kriterijai
- Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
- Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.
Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.
Vertinimo kriterijai
- Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
- Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.
Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.
- Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
- Nusifilmavus
- Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
- Jūsų variantas
Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys
- Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
- Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
- Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.
Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.
Vertinimo kriterijai
- Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
- Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
- Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.