Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kalba
Potemės
Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
3 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kalba
Potemės
Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kalba ir jos reikšmė žmogui
  • Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kitoks susipažinimas su LGK
  • Kalba ir jos reikšmė žmogui
  • Gestų kalbos svarba ir reikšmė kurčio žmogaus gyvenime
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kitoks susipažinimas su LGK
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.

  1. Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
  2. Nusifilmavus
  3. Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
  4. Jūsų variantas

Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys

  1. Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
  2. Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
  3. Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.

Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.

  1. Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
  2. Nusifilmavus
  3. Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
  4. Jūsų variantas

Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys

  1. Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
  2. Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
  3. Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.

Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.

Vertinimo kriterijai

  1. Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
  2. Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
  3. Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
  4. Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.

Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.

Vertinimo kriterijai

  1. Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
  2. Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
  3. Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
  4. Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.
1
2

Mokiniai, remdamiesi 1 ir 2 potemių medžiaga, individualiai pristato klasei, kas jiems yra gestų kalba, kokia jos reikšmė ir svarba, pateikia pavyzdžių pasirinkta forma.

  1. Vaidybiniu etiudu (galima pasikviesti klasės draugus)
  2. Nusifilmavus
  3. Gyvu pasakojimu prieš auditoriją
  4. Jūsų variantas

Pagrindinės užduoties atlikimo bet kuria forma dalys

  1. Užduotyje turi būti aiškios trys dalys: įžanga, dėstymas, pabaiga (išskyrus, jei tai iliustracija ar pan.).
  2. Užduotyje turi atsispindėti pamokų medžiaga (vartojami nauji gestai; vardijami naujai sužinoti kalbiniai aspektai, pavyzdžiui, kas kalbą paverčia kalba; paminimi ar kitaip į užduotį įtraukiami požiūrio į GK kitimai, LGK vartojimo galimybės ir kiti aspektai).
  3. Užduotyje originalia forma turi atsispindėti asmeninis mokinio požiūris, įžvalgos ir asmeninė istorija su LGK.

Atlikus užduotį, vyksta aptarimas.

Vertinimo kriterijai

  1. Atliktoje užduotyje atsispindi visos struktūrinės dalys (išskyrus tuos atvejus, jei tai sąmoningai kurta nestruktūruota iliustracija). Ko trūko, ko buvo per daug?
  2. Atliktoje užduotyje atsispindi pamokų medžiaga. Kokia, kaip? Iliustruokite pavyzdžiais.
  3. Atliktoje užduotyje atsispindi mokinio asmeninis požiūris, jo unikali istorija. Kaip, kokiomis priemonėmis tai realizuota? Iliustruokite pavyzdžiais.
  4. Užduotis atlikta įdomiai, kūrybingai. Pakomentuokite iliustruodami pavyzdžiais.

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją