Mokytojas kiekvienam iš jūsų pateiks piešinį, skulptūrą ar kitą meno kūrinį. Apibūdinkite gautą kūrinį naudodami proformas, kuriomis vaizduojamos daiktų formos, įtraukiant spalvas, kodus ir simbolius. Taip pat svarbu veido išraiška perteikti prieveiksmių reikšmes. Pavyzdžiui, būdvardžiai gali įgauti reikšmės atspalvius, kaip „ryškiai“ kalbant apie spalvas, pvz., raudonas–ryškiai. Kartais ir daiktavardžiai, ypač padaryti su proformomis, gali būti papildyti atitinkamu judesiu ir veido išraiška, perteikiančia reikšmes didelis ar mažas, pvz., akys–didelės ir akys–mažos.
Nepamirškite naudoti topografinės erdvės santykiams tarp referentų nusakyti. Tam vartokite prielinksnius, tokius kaip ant, prie, šalia, už, po, virš, į, tarp. Pavyzdžiui: Vyras sėdi prie stalo.
Kai vienas mokinys baigia pristatyti, kiti mokiniai bando atspėti, kuris kūrinys buvo pristatytas. Diskusijos metu apibendriname, ar buvo naudojami visi gramatikos aspektų kriterijai: prieveiksminės reikšmės, daiktų ir (ar) objektų dydžiai bei erdviniai santykiai. Po diskusijos kitas mokinys pristato savo pasirinktą kūrinį, ir procesas kartojamas.