Pirmoje potemėje “Metaforiška kalba” mokytojui plačiau analizuojant haiku eilėraščių sampratą, galima remtis šiuo lankstinuku “Kaip rašyti haiku?”: https://www.lmnsc.lt/uplfiles4/Kaip%20ra%C5%A1yti%20Haiku.pdf
3 potemės Interpretacija praktiškai dalyje galima naudoti ir savo šaltinius – nuotraukas, įrašus, google randamus objektus. Interpretuojamų objektų sąrašas nėra baigtinis, mokytojas su mokiniais gali rinktis interpretuoti ir kitus objektus, labiau atitinkančius mokinių situaciją, mokymosi kontekstą. Šių užduočių tikslas daugiau kūrybinis – skatinti mokinius drąsiai mąstyti, jungti savo patirtį su savo žiniomis, nebijoti „išeiti“ už ribų, tradicinio mąstymo. Tačiau mokymasis interpretuoti reikalauja laikytis ir tam tikrų gairių, kurios yra pateikiamos užduotyse ir tarnauja kaip pagalba mokiniams.