A dalis

Pateikti 5–6 klasių tvarkaraščiai, įvardyti mokomieji dalykai. Tvarkaraštis aptariamas su LGK mokytoju. Pasitikslinama, ar mokiniai žino, kaip visų mokomųjų dalykų pavadinimus pasakyti LGK. Tvarkaraštyje viena spalva pabraukiami dalykai, kuriuos mokiniai atpažįsta, o kita spalva tuos, kurių dar nėra turėję. Įvardijami nauji dalykai, vartojant tinkamus gestus ir mokytojui padedant, trumpai aptariama, apie ką jie. Kiekvienas mokinys turi įsikūnyti į savo svajonių mokytoją ir, atėjęs prieš klasę bei nesakydamas dalyko pavadinimo, suvaidinti, kad dėsto pamoką. Kiti mokiniai spėja, kokio dalyko mokytojas jis yra. 

5 klasės pamokų tvarkaraštis

Nr.

Laikas

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

1.

8:00–8:45

Anglų k.

Matematika

Matematika

Lietuvių k. ir literatūra

Technologijos

2.

8:55–9:40

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

Technologijos

3.

9:50–10:35

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

4.

10:55–11:40

Lietuvių k. ir literatūra

Istorija

Gamta ir žmogus

Lietuvių gestų kalba

Dailė

5.

12:00–12:45

Informacinės technologijos

Gamta ir žmogus

Bendroji kūno kultūra

Bendroji kūno kultūra

 

6.

12:55–13:40

Lietuvių gestų kalba

Bendroji kūno kultūra

Tikyba

   

7.

13:50–14:35

 

Lietuvių gestų kalba

     

6 klasės pamokų tvarkaraštis

Nr.

Laikas

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

1.

8:00–8:45

Anglų k.

Matematika

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

2.

8:55–9:40

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

Anglų k.

3.

9:50–10:35

Lietuvių k. ir literatūra

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Dailė

4.

10:55–11:40

Lietuvių k. ir literatūra

Gamta ir žmogus

Gamta ir žmogus

Lietuvių gestų kalba

Geografija

5.

12:00–12:45

Lietuvių gestų kalba

Informacinės technologijos

Bendroji kūno kultūra

Bendroji kūno kultūra

Technologijos

6.

12:55–13:40

Žmogaus sauga

Lietuvių gestų kalba

 

Geografija

Technologijos

7.

13:50–14:35

Bendroji kūno kultūra

   

Etika

 

5 klasės pamokų tvarkaraštis

Nr.

Laikas

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

1.

8:00–8:45

Anglų k.

Matematika

Matematika

Lietuvių k. ir literatūra

Technologijos

2.

8:55–9:40

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

Technologijos

3.

9:50–10:35

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

4.

10:55–11:40

Lietuvių k. ir literatūra

Istorija

Gamta ir žmogus

Lietuvių gestų kalba

Dailė

5.

12:00–12:45

Informacinės technologijos

Gamta ir žmogus

Bendroji kūno kultūra

Bendroji kūno kultūra

 

6.

12:55–13:40

Lietuvių gestų kalba

Bendroji kūno kultūra

Tikyba

   

7.

13:50–14:35

 

Lietuvių gestų kalba

     

6 klasės pamokų tvarkaraštis

Nr.

Laikas

Pirmadienis

Antradienis

Trečiadienis

Ketvirtadienis

Penktadienis

1.

8:00–8:45

Anglų k.

Matematika

Lietuvių k. ir literatūra

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

2.

8:55–9:40

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Anglų k.

Anglų k.

3.

9:50–10:35

Lietuvių k. ir literatūra

Istorija

Lietuvių k. ir literatūra

Matematika

Dailė

4.

10:55–11:40

Lietuvių k. ir literatūra

Gamta ir žmogus

Gamta ir žmogus

Lietuvių gestų kalba

Geografija

5.

12:00–12:45

Lietuvių gestų kalba

Informacinės technologijos

Bendroji kūno kultūra

Bendroji kūno kultūra

Technologijos

6.

12:55–13:40

Žmogaus sauga

Lietuvių gestų kalba

 

Geografija

Technologijos

7.

13:50–14:35

Bendroji kūno kultūra

   

Etika

 
B dalis

Mokiniai suskirstomi poromis ir pasitarę turi įvardyti po du aspektus, kuo kurčiųjų mokykla skiriasi nuo girdinčiųjų. Kiekviena pora savo aspektus pristato visai klasei. Mokytojas fiksuoja tai lentoje, lape ar ekrane. Kai visos poros pristato savo skirtumus, jie aptariami bendrai ir mokytojas prašo įvardyti vieną ar dvi svarbiausias kurčiųjų mokyklos ypatybes, stiprybes iš visų sąraše pateiktų.  

C dalis

Jei klasėje yra naujas mokinys (-ė), mokiniai susodinami ratu ir turi trumpai įvardyti (vienu teiginiu), kodėl naujokas (-ė) laukiamas (-a) šioje klasėje.