Pateikti 5–6 klasių tvarkaraščiai, įvardyti mokomieji dalykai. Tvarkaraštis aptariamas su LGK mokytoju. Pasitikslinama, ar mokiniai žino, kaip visų mokomųjų dalykų pavadinimus pasakyti LGK. Tvarkaraštyje viena spalva pabraukiami dalykai, kuriuos mokiniai atpažįsta, o kita spalva tuos, kurių dar nėra turėję. Įvardijami nauji dalykai, vartojant tinkamus gestus ir mokytojui padedant, trumpai aptariama, apie ką jie. Kiekvienas mokinys turi įsikūnyti į savo svajonių mokytoją ir, atėjęs prieš klasę bei nesakydamas dalyko pavadinimo, suvaidinti, kad dėsto pamoką. Kiti mokiniai spėja, kokio dalyko mokytojas jis yra.
5 klasės pamokų tvarkaraštis |
||||||
Nr. |
Laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
1. |
8:00–8:45 |
Anglų k. |
Matematika |
Matematika |
Lietuvių k. ir literatūra |
Technologijos |
2. |
8:55–9:40 |
Istorija |
Lietuvių k. ir literatūra |
Matematika |
Anglų k. |
Technologijos |
3. |
9:50–10:35 |
Lietuvių k. ir literatūra |
Lietuvių k. ir literatūra |
Lietuvių k. ir literatūra |
Matematika |
Anglų k. |
4. |
10:55–11:40 |
Lietuvių k. ir literatūra |
Istorija |
Gamta ir žmogus |
Lietuvių gestų kalba |
Dailė |
5. |
12:00–12:45 |
Informacinės technologijos |
Gamta ir žmogus |
Bendroji kūno kultūra |
Bendroji kūno kultūra |
|
6. |
12:55–13:40 |
Lietuvių gestų kalba |
Bendroji kūno kultūra |
Tikyba |
||
7. |
13:50–14:35 |
Lietuvių gestų kalba |
6 klasės pamokų tvarkaraštis |
||||||
Nr. |
Laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
1. |
8:00–8:45 |
Anglų k. |
Matematika |
Lietuvių k. ir literatūra |
Lietuvių k. ir literatūra |
Matematika |
2. |
8:55–9:40 |
Istorija |
Lietuvių k. ir literatūra |
Matematika |
Anglų k. |
Anglų k. |
3. |
9:50–10:35 |
Lietuvių k. ir literatūra |
Istorija |
Lietuvių k. ir literatūra |
Matematika |
Dailė |
4. |
10:55–11:40 |
Lietuvių k. ir literatūra |
Gamta ir žmogus |
Gamta ir žmogus |
Lietuvių gestų kalba |
Geografija |
5. |
12:00–12:45 |
Lietuvių gestų kalba |
Informacinės technologijos |
Bendroji kūno kultūra |
Bendroji kūno kultūra |
Technologijos |
6. |
12:55–13:40 |
Žmogaus sauga |
Lietuvių gestų kalba |
Geografija |
Technologijos |
|
7. |
13:50–14:35 |
Bendroji kūno kultūra |
Etika |
Mokiniai suskirstomi poromis ir pasitarę turi įvardyti po du aspektus, kuo kurčiųjų mokykla skiriasi nuo girdinčiųjų. Kiekviena pora savo aspektus pristato visai klasei. Mokytojas fiksuoja tai lentoje, lape ar ekrane. Kai visos poros pristato savo skirtumus, jie aptariami bendrai ir mokytojas prašo įvardyti vieną ar dvi svarbiausias kurčiųjų mokyklos ypatybes, stiprybes iš visų sąraše pateiktų.