1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką.
Pastaba mokytojui: norint pasakyti ar papasakoti veiksmo laiką, vartojami gestai „anksčiau“, „buvo“, „dabar“.
1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką.
- Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
- Gyvenamoji vieta
- Mokytojai, pedagogai
- Pamokos
- Klasės vadovė
- Klasės, kabinetai
- Klasės valandėlė
Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys).
- Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
- Gyvenamoji vieta
- Mokytojai, pedagogai
- Pamokos
- Klasės vadovė
- Klasės, kabinetai
- Klasės valandėlė
Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys).
3. Pagalvokite ir išvardinkite bent penkis savo pokyčius penktoje klasėje, palyginti su pradinėmis klasėmis, ir nusifilmuokite pavartodami laiko raišką: gestus „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“ ir „dabar“.
Pastaba mokytojui: norint pasakyti ar papasakoti veiksmo laiką, vartojami gestai „anksčiau“, „buvo“, „dabar“.
1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką.
- Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
- Gyvenamoji vieta
- Mokytojai, pedagogai
- Pamokos
- Klasės vadovė
- Klasės, kabinetai
- Klasės valandėlė
Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys).