Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Pokyčiai
Potemės
Naujos patirtys
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Pokyčiai
Potemės
Naujos patirtys
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Naujos patirtys
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Nauji iššūkiai
  • Dienotvarkė ir laisvalaikis
  • Naujos patirtys
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Nauji iššūkiai
  • Dienotvarkė ir laisvalaikis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką. 

Mokytojui

Pastaba mokytojui: norint pasakyti ar papasakoti veiksmo laiką, vartojami gestai „anksčiau“, „buvo“, „dabar“.

1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką. 

  1. Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
  • Gyvenamoji vieta 
  • Mokytojai, pedagogai 
  • Pamokos 
  • Klasės vadovė 
  • Klasės, kabinetai 
  • Klasės valandėlė 

Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys). 

  1. Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
  • Gyvenamoji vieta 
  • Mokytojai, pedagogai 
  • Pamokos 
  • Klasės vadovė 
  • Klasės, kabinetai 
  • Klasės valandėlė 

Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys). 

3. Pagalvokite ir išvardinkite bent penkis savo pokyčius penktoje klasėje, palyginti su pradinėmis klasėmis, ir nusifilmuokite pavartodami laiko raišką: gestus „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“ ir „dabar“. 

3. Pagalvokite ir išvardinkite bent penkis savo pokyčius penktoje klasėje, palyginti su pradinėmis klasėmis, ir nusifilmuokite pavartodami laiko raišką: gestus „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“ ir „dabar“. 

4. Nufilmuotų pokyčių vaizdo įrašų peržiūra ir analizė. 

4. Nufilmuotų pokyčių vaizdo įrašų peržiūra ir analizė. 

1
2
3
4
Mokytojui

Pastaba mokytojui: norint pasakyti ar papasakoti veiksmo laiką, vartojami gestai „anksčiau“, „buvo“, „dabar“.

1. Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie pokyčius penktoje klasėje. Trumpai apibendrinkite, kokie buvo Simo pokyčiai pradinėse klasėse ir penktoje klasėje. Peržiūrėję Simo vaizdo įrašą, padiskutuokite, kokie gestai vartojami, kada norima pasakyti apie veiksmą, kuris vyko anksčiau ar vyksta dabar, iš ko galima nuspręsti veiksmo laiką. 

  1. Visi mokiniai susėda ratu. Vienas pradeda sakinį, pavartodamas erdvinę laiko raišką gestu „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“, o kitas užbaigia, vartodamas laiką „dabar“ pagal pateiktus raktinius žodžius iš Simo pasakojimo vaizdo įraše.
  • Gyvenamoji vieta 
  • Mokytojai, pedagogai 
  • Pamokos 
  • Klasės vadovė 
  • Klasės, kabinetai 
  • Klasės valandėlė 

Pavyzdžiui: (pradeda pirmas mokinys) Anksčiau Simas mokėsi Kauno kurčiųjų ir neprigirdinčiųjų ugdymo centre, o dabar – LKNUC (užbaigia antras mokinys). 

3. Pagalvokite ir išvardinkite bent penkis savo pokyčius penktoje klasėje, palyginti su pradinėmis klasėmis, ir nusifilmuokite pavartodami laiko raišką: gestus „anksčiau“ su arba be veiksmažodinio gesto „buvo“ ir „dabar“. 

4. Nufilmuotų pokyčių vaizdo įrašų peržiūra ir analizė. 

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją