Esu Simas. Anksčiau mokiausi Kaune, ten baigiau keturias klases. Po ketvirtos klasės baigimo tėvai iš Kauno persikraustė į Vilnių. Visai neseniai pradėjau lankyti Filaretų mokyklą, dabar esu penktos klasės mokinys. Anksčiau, Kaune, klasėje darbas vyko kitaip: buvo viena pagrindinė pradinių klasių mokytoja, dar klasėje dirbo mokytojos padėjėja (ji padėdavo keliems vaikams), turėjome atskirus gestų kalbos ir kūno kultūros mokytojus, o visus kitus dalykus mums dėstė pradinių klasių mokytoja. Kai baigdavosi pamokos, ateidavo auklėtoja, ji padėdavo mums paruošti namų darbus, bet tų namų darbų būdavo mažai, dažniausiai kažką žaisdavome, piešdavome, eidavome į lauką ir pan. Dabar čia, Vilniuje, jau kitokia – dalykinė sistema. Visus dalykus dabar dėsto skirtingi mokytojai, turime patys nueiti į mokytojų kabinetus. Tačiau taip tik įdomiau, sunkoka buvo gal tik pirmas dvi dienas, tačiau dabar jau supratau, kaip naudotis tvarkaraščiu, kur yra skirtingi kabinetai ir pan. Turime klasės vadovę, kuri rūpinasi mūsų klase. Taip pat ir auklėtoją, kuri ateina po pamokų. Tačiau klasės vadovė nieko mums nedėsto, ji yra chemijos mokytoja, sako, kad ji dėstys mums vėliau. Klasės vadovė ir auklėtoja kas savaitę mums veda klasės valandėles: aptariame, kas sekasi ir kas nelabai, planuojame, ką ir kada veiksime, galime siūlyti savo idėjas ekskursijoms ar kitoms bendroms klasės veikloms. Tai labai įdomu.
Jeigu teiginyje randate klaidą, pakeiskite jį teisingu. Remkitės tuo, kas buvo pasakyta vaizdo medžiagoje.
- Simas dabar gyvena Kaune.
- Jis mokosi penktoje Filaretų mokyklos klasėje.
- Simą ir kitus ketvirtos klasės mokinius dabar moko skirtingi mokytojai, taip pat yra klasės vadovė ir auklėtoja.
- Simas sunkokai suprato, kaip naudotis tvarkaraščiu. Tam jam prireikė dviejų savaičių.
- Klasės valandėles penktos klasės mokiniams veda kūno kultūros mokytojas.
- Simui patinka, kad klasės valandėlių metu gali pasiūlyti savo idėjų ekskursijoms arba kitoms bendroms klasės veiklos. Šias idėjas siūlo tik Simas, kiti vaikai negali nieko pasiūlyti.