Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
3 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kurčiųjų meninė saviraiška
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurčiųjų meninė saviraiška
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Mokiniams parodomas LGK poezijos kūrinys. Vaizdo įrašas aptariamas pagal klausimus. 

  • Kokia istorija pasakojama šiame poezijos kūrinyje?
  • Kas šio kūrinio veikėjai? Ką jie veikia? 
  • Kokia yra šios istorijos kulminacija, įtempčiausias taškas?
  • Koks šio kūrinio moralas – ką norima pasakyti?
  • Kokias prieš tai aptartas priemones pastebėjote šiame kūrinyje? Pateikite bent po vieną pavyzdį.
Mokytojui

Mokiniams parodomas LGK poezijos kūrinys. Mokytojas gali savo nuožiūra pasirinkti vieną poezijos kūrinį iš leidinio „12 skrydžių per gyvenimą“. Prieiga prie leidinio: http://www.lkd.lt/lgk-meniniai-kuriniai.

Mokiniams parodomas LGK poezijos kūrinys. Vaizdo įrašas aptariamas pagal klausimus. 

  • Kokia istorija pasakojama šiame poezijos kūrinyje?
  • Kas šio kūrinio veikėjai? Ką jie veikia? 
  • Kokia yra šios istorijos kulminacija, įtempčiausias taškas?
  • Koks šio kūrinio moralas – ką norima pasakyti?
  • Kokias prieš tai aptartas priemones pastebėjote šiame kūrinyje? Pateikite bent po vieną pavyzdį.

Užduotis

Individualiai arba poromis pabandykite atkartoti parodytą ir aptartą LGK poezijos kūrinį. Tuomet pamėginkite tą patį poezijos kūrinį perteikti kitokia intonacija. Pasirinkite iš pateiktų toliau – prieš tai kiekvieną jų aptarkite su mokytoju:

  1. labai džiugiai, pakylėtai;
  2. įpykusiai;
  3. paslaptingai, tarsi sakant paslaptį;
  4. rimtai, tarsi kokiame egzamine;
  5. karštakošiškai;
  6. apgailestaujant.

Jei būtina ir norima, keiskite poezijos kūrinio istorijos eigą, kulminacinį tašką, pabaigą.

Mokinių LGK poezijos kūrinio pateikimai aptariami klasėje.

Užduotis

Individualiai arba poromis pabandykite atkartoti parodytą ir aptartą LGK poezijos kūrinį. Tuomet pamėginkite tą patį poezijos kūrinį perteikti kitokia intonacija. Pasirinkite iš pateiktų toliau – prieš tai kiekvieną jų aptarkite su mokytoju:

  1. labai džiugiai, pakylėtai;
  2. įpykusiai;
  3. paslaptingai, tarsi sakant paslaptį;
  4. rimtai, tarsi kokiame egzamine;
  5. karštakošiškai;
  6. apgailestaujant.

Jei būtina ir norima, keiskite poezijos kūrinio istorijos eigą, kulminacinį tašką, pabaigą.

Mokinių LGK poezijos kūrinio pateikimai aptariami klasėje.

Vertinimo kriterijai

  1. Ar pasirinkta intonacija buvo aiški? Ar ji išliko vientisa visame kūrinyje? Ką patobulintumėte, keistumėte, papildytumėte?
  2. Koks kūrinio atspalvis atsirado / išnyko / pasipildė, mokiniui perteikiant istoriją su pasirinkta intonacija?
  3. Kas dėl šios intonacijos kūrinyje atrodė visiškai kitaip? Pakomentuokite.
  4. Ar kas nors pakito LGK poezijos kūrinyje istorijos prasme? Jei taip, kas konkrečiai?
  5. Ar visos originaliame kūrinyje buvusios raiškos priemonės buvo ir mokinio poezijos kūrinyje? Jei ne, kurios trūko, kas nubyrėjo?

Vertinimo kriterijai

  1. Ar pasirinkta intonacija buvo aiški? Ar ji išliko vientisa visame kūrinyje? Ką patobulintumėte, keistumėte, papildytumėte?
  2. Koks kūrinio atspalvis atsirado / išnyko / pasipildė, mokiniui perteikiant istoriją su pasirinkta intonacija?
  3. Kas dėl šios intonacijos kūrinyje atrodė visiškai kitaip? Pakomentuokite.
  4. Ar kas nors pakito LGK poezijos kūrinyje istorijos prasme? Jei taip, kas konkrečiai?
  5. Ar visos originaliame kūrinyje buvusios raiškos priemonės buvo ir mokinio poezijos kūrinyje? Jei ne, kurios trūko, kas nubyrėjo?
1
2
3
Mokytojui

Mokiniams parodomas LGK poezijos kūrinys. Mokytojas gali savo nuožiūra pasirinkti vieną poezijos kūrinį iš leidinio „12 skrydžių per gyvenimą“. Prieiga prie leidinio: http://www.lkd.lt/lgk-meniniai-kuriniai.

Mokiniams parodomas LGK poezijos kūrinys. Vaizdo įrašas aptariamas pagal klausimus. 

  • Kokia istorija pasakojama šiame poezijos kūrinyje?
  • Kas šio kūrinio veikėjai? Ką jie veikia? 
  • Kokia yra šios istorijos kulminacija, įtempčiausias taškas?
  • Koks šio kūrinio moralas – ką norima pasakyti?
  • Kokias prieš tai aptartas priemones pastebėjote šiame kūrinyje? Pateikite bent po vieną pavyzdį.

Užduotis

Individualiai arba poromis pabandykite atkartoti parodytą ir aptartą LGK poezijos kūrinį. Tuomet pamėginkite tą patį poezijos kūrinį perteikti kitokia intonacija. Pasirinkite iš pateiktų toliau – prieš tai kiekvieną jų aptarkite su mokytoju:

  1. labai džiugiai, pakylėtai;
  2. įpykusiai;
  3. paslaptingai, tarsi sakant paslaptį;
  4. rimtai, tarsi kokiame egzamine;
  5. karštakošiškai;
  6. apgailestaujant.

Jei būtina ir norima, keiskite poezijos kūrinio istorijos eigą, kulminacinį tašką, pabaigą.

Mokinių LGK poezijos kūrinio pateikimai aptariami klasėje.

Vertinimo kriterijai

  1. Ar pasirinkta intonacija buvo aiški? Ar ji išliko vientisa visame kūrinyje? Ką patobulintumėte, keistumėte, papildytumėte?
  2. Koks kūrinio atspalvis atsirado / išnyko / pasipildė, mokiniui perteikiant istoriją su pasirinkta intonacija?
  3. Kas dėl šios intonacijos kūrinyje atrodė visiškai kitaip? Pakomentuokite.
  4. Ar kas nors pakito LGK poezijos kūrinyje istorijos prasme? Jei taip, kas konkrečiai?
  5. Ar visos originaliame kūrinyje buvusios raiškos priemonės buvo ir mokinio poezijos kūrinyje? Jei ne, kurios trūko, kas nubyrėjo?

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją