Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Meninė (savi)raiška
Potemės
Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kurčiųjų meninė saviraiška
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurčiųjų meninė saviraiška
  • LGK menas ir vaizdinga kalba
  • Meninės raiškos priemonės ir jų šaltinis GK
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

1. Prisiminkite vaizdo įrašą, kuriame buvo išsakyti teiginiai apie gestų kalbą ir gestų kalbos poeziją bei jos kūrimo taisykles. Kaip buvo parodyta gestais, kad gestų kalba labai turtinga?

1. Prisiminkite vaizdo įrašą, kuriame buvo išsakyti teiginiai apie gestų kalbą ir gestų kalbos poeziją bei jos kūrimo taisykles. Kaip buvo parodyta gestais, kad gestų kalba labai turtinga?

2. Pristatytos keturios taisyklės, kalbant apie gestų kalbos poezijos kūrimą. Tai simetrija, kartojimas, metaforos ir judesio tipai. Dabar pakalbėkime plačiau apie kiekvieną taisyklę.

    1. Simetrija. Prisiminkite pavyzdžius, pateiktus kalbant apie simetriją. Nurodyti du šio kūrimo principai, pagal kokius kriterijus sukurti tie pavyzdžiai. Dviem būdais pateikiami gestai SIMETRIJA. Kokie jie yra ir kodėl? Pateikite pavyzdžių.
    2. Kartojimas. Kokie pavyzdžiai pateikiami? Kiek yra principų ir pagal kokius principus pateikiami šie pavyzdžiai? Pateikite pavyzdžių.
    3. Metaforos. Koks gestas yra METAFORA. ir kodėl? Kokie pavyzdžiai pateikiami?
    4. Judesio tipai. Kokie pavyzdžiai pateikiami?

2. Pristatytos keturios taisyklės, kalbant apie gestų kalbos poezijos kūrimą. Tai simetrija, kartojimas, metaforos ir judesio tipai. Dabar pakalbėkime plačiau apie kiekvieną taisyklę.

    1. Simetrija. Prisiminkite pavyzdžius, pateiktus kalbant apie simetriją. Nurodyti du šio kūrimo principai, pagal kokius kriterijus sukurti tie pavyzdžiai. Dviem būdais pateikiami gestai SIMETRIJA. Kokie jie yra ir kodėl? Pateikite pavyzdžių.
    2. Kartojimas. Kokie pavyzdžiai pateikiami? Kiek yra principų ir pagal kokius principus pateikiami šie pavyzdžiai? Pateikite pavyzdžių.
    3. Metaforos. Koks gestas yra METAFORA. ir kodėl? Kokie pavyzdžiai pateikiami?
    4. Judesio tipai. Kokie pavyzdžiai pateikiami?

3. Grupinis arba porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. O dabar padirbėkime rimčiau, atraitokime rankoves. Klasėje sustatomi keturi stalai ar kėdės, ant kurių dedama po vieną kortelę su užrašyta GK poezijos kūrimo taisykle, pavyzdžiui: 1) simetrija; 2) kartojimas; 3) metaforos; 4) judesio tipai. Mokiniai eina prie kortelių krūvelės ir traukia lapelius su juose užrašytomis taisyklėmis. Kiekvienas mokinys su savo ištraukta kortele eina prie stalo ar kėdės su tokia pačia kortele ir ten dirbama poromis arba grupėje. Pora arba grupė tarpusavyje tariasi, pagalvoja, kokie gali būti pavyzdžiai, ir pateikia juos klasėje pagal savo taisyklę ir jos principus.

3. Grupinis arba porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. O dabar padirbėkime rimčiau, atraitokime rankoves. Klasėje sustatomi keturi stalai ar kėdės, ant kurių dedama po vieną kortelę su užrašyta GK poezijos kūrimo taisykle, pavyzdžiui: 1) simetrija; 2) kartojimas; 3) metaforos; 4) judesio tipai. Mokiniai eina prie kortelių krūvelės ir traukia lapelius su juose užrašytomis taisyklėmis. Kiekvienas mokinys su savo ištraukta kortele eina prie stalo ar kėdės su tokia pačia kortele ir ten dirbama poromis arba grupėje. Pora arba grupė tarpusavyje tariasi, pagalvoja, kokie gali būti pavyzdžiai, ir pateikia juos klasėje pagal savo taisyklę ir jos principus.

4. Atsiveskite į klasę kurčią asmenį, kuris gerai išmano GK poezijos kūrimą bei jo taisykles. Su jo pagalba sukurkite savo trumpą ar ilgesnę GK poeziją, kad su ja susipažintumėte. Tai bus nuostabus kiekvieno mokinio meno išraiškos kūrinys ir BŪTINAI atsiminimui nusifilmuokite. Visiems linkiu sėkmės ir kūrybiškumo!

4. Atsiveskite į klasę kurčią asmenį, kuris gerai išmano GK poezijos kūrimą bei jo taisykles. Su jo pagalba sukurkite savo trumpą ar ilgesnę GK poeziją, kad su ja susipažintumėte. Tai bus nuostabus kiekvieno mokinio meno išraiškos kūrinys ir BŪTINAI atsiminimui nusifilmuokite. Visiems linkiu sėkmės ir kūrybiškumo!

1
2
3
4

1. Prisiminkite vaizdo įrašą, kuriame buvo išsakyti teiginiai apie gestų kalbą ir gestų kalbos poeziją bei jos kūrimo taisykles. Kaip buvo parodyta gestais, kad gestų kalba labai turtinga?

2. Pristatytos keturios taisyklės, kalbant apie gestų kalbos poezijos kūrimą. Tai simetrija, kartojimas, metaforos ir judesio tipai. Dabar pakalbėkime plačiau apie kiekvieną taisyklę.

    1. Simetrija. Prisiminkite pavyzdžius, pateiktus kalbant apie simetriją. Nurodyti du šio kūrimo principai, pagal kokius kriterijus sukurti tie pavyzdžiai. Dviem būdais pateikiami gestai SIMETRIJA. Kokie jie yra ir kodėl? Pateikite pavyzdžių.
    2. Kartojimas. Kokie pavyzdžiai pateikiami? Kiek yra principų ir pagal kokius principus pateikiami šie pavyzdžiai? Pateikite pavyzdžių.
    3. Metaforos. Koks gestas yra METAFORA. ir kodėl? Kokie pavyzdžiai pateikiami?
    4. Judesio tipai. Kokie pavyzdžiai pateikiami?

3. Grupinis arba porinis darbas, atsižvelgiant į mokinių skaičių. O dabar padirbėkime rimčiau, atraitokime rankoves. Klasėje sustatomi keturi stalai ar kėdės, ant kurių dedama po vieną kortelę su užrašyta GK poezijos kūrimo taisykle, pavyzdžiui: 1) simetrija; 2) kartojimas; 3) metaforos; 4) judesio tipai. Mokiniai eina prie kortelių krūvelės ir traukia lapelius su juose užrašytomis taisyklėmis. Kiekvienas mokinys su savo ištraukta kortele eina prie stalo ar kėdės su tokia pačia kortele ir ten dirbama poromis arba grupėje. Pora arba grupė tarpusavyje tariasi, pagalvoja, kokie gali būti pavyzdžiai, ir pateikia juos klasėje pagal savo taisyklę ir jos principus.

4. Atsiveskite į klasę kurčią asmenį, kuris gerai išmano GK poezijos kūrimą bei jo taisykles. Su jo pagalba sukurkite savo trumpą ar ilgesnę GK poeziją, kad su ja susipažintumėte. Tai bus nuostabus kiekvieno mokinio meno išraiškos kūrinys ir BŪTINAI atsiminimui nusifilmuokite. Visiems linkiu sėkmės ir kūrybiškumo!

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją