A. Užduotis: mokiniai, susiskirstę poromis, kuria savo meninę istoriją (skaičių arba abėcėlės). Sukūrę, pasitarę ir parepetavę poroje, istoriją parodo prieš klasę, kviečia klasės draugus atspėti, koks žodis ar kokia skaičių seka buvo paslėpta meninėje istorijoje.
B1. PASIRINKTINAI: mokinių meninės istorijos kūrimas. Mokiniai susiskirsto poromis arba kiek didesnėmis grupelėmis ir kuria istoriją, laikydamiesi pirštų abėcėlės ar skaičių istorijos ypatybių (pasirinkę vieną rūšį), pateikdami po vieną gestą (kiekvienas mokinys rodo tik po vieną gestą paeiliui, kurdami bendrą istoriją). Mokiniai žiūrovai seka istoriją ir diskutuodami atsako į 1 užduotyje pateiktus klausimus: apie ką yra ši istorija, kas jos dalyviai, kokia tema, pagrindinė mintis.
B2. Mokiniams pateikiami komiksai – kelios šmaikščios istorijos iliustracijose. Mokinių grupelės pasirenka po vieną komiksų grupę – vieną istoriją – ir, pasirinkusios vieną iš dviejų plačiausiai aptartų LGK meno rūšių (ABC istorijos arba skaičių istorijos, tinkamiausia rūšis bus matyti iš konkrečios istorijos), pateikia jos turinį prieš klasę.