1. Gyvenime būna daug įvairių įvykių ir situacijų. Kai kurias situacijas galima lengvai išspręsti patiems, reikia artimųjų ar draugų pagalbos, bet kartais rimtas situacijas reikia spręsti čia ir dabar. Padedant ar patariant draugams, kurie pateko į sudėtingas situacijas, dažniausiai kyla klausimas tariamąja nuosaka: „Ką tu darytum, jei būtum ypatingos situacijos dalyvis?“ Pagalvokite, kaip galima lietuvių gestų kalba užduoti tokius klausimus. Kokia klausimų forma?
1. Gyvenime būna daug įvairių įvykių ir situacijų. Kai kurias situacijas galima lengvai išspręsti patiems, reikia artimųjų ar draugų pagalbos, bet kartais rimtas situacijas reikia spręsti čia ir dabar. Padedant ar patariant draugams, kurie pateko į sudėtingas situacijas, dažniausiai kyla klausimas tariamąja nuosaka: „Ką tu darytum, jei būtum ypatingos situacijos dalyvis?“ Pagalvokite, kaip galima lietuvių gestų kalba užduoti tokius klausimus. Kokia klausimų forma?
2. Galimi keli būdai, pavartojant tariamąja nuosaka, pavyzdžiui: Ką aš daryčiau, jei pavėluočiau į pamoką?
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš (s) pavėluočiau į pamoką, aš ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš pavėluočiau į pamoką, aš (),ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
2. Galimi keli būdai, pavartojant tariamąja nuosaka, pavyzdžiui: Ką aš daryčiau, jei pavėluočiau į pamoką?
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš (s) pavėluočiau į pamoką, aš ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš pavėluočiau į pamoką, aš (),ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
3. LGK pateiktos frazės su situacijomis. Iš tų pateiktų frazių sugalvokite sakinius su tariamąja nuosaka: ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis? Galite patys pafantazuoti, tarkim, pridėti burtininką, pavyzdžiui: „Jei aš sudaužyčiau mobilųjį telefoną, pakviesčiau magą, kad burtais sugrąžintų į ankstesnę padėtį.“ Ir nusifilmuokite.
3. LGK pateiktos frazės su situacijomis. Iš tų pateiktų frazių sugalvokite sakinius su tariamąja nuosaka: ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis? Galite patys pafantazuoti, tarkim, pridėti burtininką, pavyzdžiui: „Jei aš sudaužyčiau mobilųjį telefoną, pakviesčiau magą, kad burtais sugrąžintų į ankstesnę padėtį.“ Ir nusifilmuokite.
LGK frazės
- Loterijoje laimėta milijono eurų suma
- Su laiko mašina atgal į viduramžius
- Pasukus gaublį, pirštu bakstelėti į bet kokią vietą, pavyzdžiui, Australiją
- Sudužusi mamos mėgstamiausia vaza
- Išdaužtas langas dėl spirto kamuolio
- Aukšta temperatūra
- Įkritau į gilią duobę
4. Nufilmuotų sakinių „Ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis“ peržiūra ir analizė. Taip pat padiskutuokite pagal pateiktus klausimus.
-
Kuri situacija įdomiausia?
-
Kuri situacija juokingiausia?
-
Kuri situacija realiausia?
-
Kuri situacija absurdiškiausia?
-
Kuri situacija liūdna?
-
Kuri situacija jums priimtiniausia?
-
Kuria situaciją norėtumėte pakeisti?
4. Nufilmuotų sakinių „Ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis“ peržiūra ir analizė. Taip pat padiskutuokite pagal pateiktus klausimus.
-
Kuri situacija įdomiausia?
-
Kuri situacija juokingiausia?
-
Kuri situacija realiausia?
-
Kuri situacija absurdiškiausia?
-
Kuri situacija liūdna?
-
Kuri situacija jums priimtiniausia?
-
Kuria situaciją norėtumėte pakeisti?
1. Gyvenime būna daug įvairių įvykių ir situacijų. Kai kurias situacijas galima lengvai išspręsti patiems, reikia artimųjų ar draugų pagalbos, bet kartais rimtas situacijas reikia spręsti čia ir dabar. Padedant ar patariant draugams, kurie pateko į sudėtingas situacijas, dažniausiai kyla klausimas tariamąja nuosaka: „Ką tu darytum, jei būtum ypatingos situacijos dalyvis?“ Pagalvokite, kaip galima lietuvių gestų kalba užduoti tokius klausimus. Kokia klausimų forma?
2. Galimi keli būdai, pavartojant tariamąja nuosaka, pavyzdžiui: Ką aš daryčiau, jei pavėluočiau į pamoką?
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš (s) pavėluočiau į pamoką, aš ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš () pavėluočiau į pamoką, aš () ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
-
Jei aš pavėluočiau į pamoką, aš (),ateičiau į mokyklą ir atsiprašyčiau mokytojo.
3. LGK pateiktos frazės su situacijomis. Iš tų pateiktų frazių sugalvokite sakinius su tariamąja nuosaka: ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis? Galite patys pafantazuoti, tarkim, pridėti burtininką, pavyzdžiui: „Jei aš sudaužyčiau mobilųjį telefoną, pakviesčiau magą, kad burtais sugrąžintų į ankstesnę padėtį.“ Ir nusifilmuokite.
LGK frazės
- Loterijoje laimėta milijono eurų suma
- Su laiko mašina atgal į viduramžius
- Pasukus gaublį, pirštu bakstelėti į bet kokią vietą, pavyzdžiui, Australiją
- Sudužusi mamos mėgstamiausia vaza
- Išdaužtas langas dėl spirto kamuolio
- Aukšta temperatūra
- Įkritau į gilią duobę
4. Nufilmuotų sakinių „Ką aš daryčiau, jei būčiau tam tikros situacijos dalyvis“ peržiūra ir analizė. Taip pat padiskutuokite pagal pateiktus klausimus.
-
Kuri situacija įdomiausia?
-
Kuri situacija juokingiausia?
-
Kuri situacija realiausia?
-
Kuri situacija absurdiškiausia?
-
Kuri situacija liūdna?
-
Kuri situacija jums priimtiniausia?
-
Kuria situaciją norėtumėte pakeisti?