Užduotis
Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).
Užduotis
Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).
Galite sukurti ir šios technologinės naujovės reklamą. Atminkite, kad reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.
Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?
Reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.
Jei kuriamos ir aptariamos reklamos, svarbu akcentuoti tai, kad reklama visuomet yra ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyrus jo siūlymas vartotojui. Aptariama, kodėl reklama yra tam tikras informacinis brukalas.
Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?
Užduotis
Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).
Galite sukurti ir šios technologinės naujovės reklamą. Atminkite, kad reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.
Reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.
Jei kuriamos ir aptariamos reklamos, svarbu akcentuoti tai, kad reklama visuomet yra ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyrus jo siūlymas vartotojui. Aptariama, kodėl reklama yra tam tikras informacinis brukalas.
Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?