Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Informacijos srautas
Potemės
XXI a. technologijos
3 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Informacijos srautas
Potemės
XXI a. technologijos
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kaip atsirinkti tinkamą, patikimą informaciją?
  • XXI a. technologijos
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurčiųjų gyvenimas seniau ir dabar
  • Kaip atsirinkti tinkamą, patikimą informaciją?
  • XXI a. technologijos
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurčiųjų gyvenimas seniau ir dabar
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Užduotis

Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).

Užduotis

Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).

Galite sukurti ir šios technologinės naujovės reklamą. Atminkite, kad reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.

Galite sukurti ir šios technologinės naujovės reklamą. Atminkite, kad reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.

Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?

Mokytojui

Reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.

Jei kuriamos ir aptariamos reklamos, svarbu akcentuoti tai, kad reklama visuomet yra ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyrus jo siūlymas vartotojui. Aptariama, kodėl reklama yra tam tikras informacinis brukalas.

Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?

1
2
3

Užduotis

Kurkite technologinę naujovę – įrenginį, priemonę. Svarbu pasirinkti aspektą, ką būtent ši priemonė gerins, pakeis, modernizuos. Jei negalite sugalvoti visai naujos technologinės naujovės, rinkitės esamą technologinį gaminį (telefoną, nuotolinį pultelį ar pan.) ir sugalvokite, kaip jis bus dar labiau patobulintas ateityje. Dirbkite poromis ir naują arba pagerintą daiktą pristatykite kaip ankstesnėje užduotyje (daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar jis vis dar tobulinamas ir kaip + pateikiamas pavyzdys, daikto naudojimo tikslas).

Galite sukurti ir šios technologinės naujovės reklamą. Atminkite, kad reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.

Mokytojui

Reklamos kūrimo atveju reikia taikliai pavadinti šį naujovišką daiktą, kas keliolika sekundžių kartoti jo pavadinimą (gestą) reklamoje, trumpai nusakyti, kodėl be jo gyvenimas „vis dar nekokybiškas“.

Jei kuriamos ir aptariamos reklamos, svarbu akcentuoti tai, kad reklama visuomet yra ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyrus jo siūlymas vartotojui. Aptariama, kodėl reklama yra tam tikras informacinis brukalas.

Aptarkite, kaip pavyko kurti naujų gaminių pristatymus ir jų reklamas. Pagalvokite ir atsakykite, kiek reklamos yra realistinės, juk jose visuomet pateikiamas ne tik tam tikras daikto pristatymas, bet ir įkyriai siūloma įsigyti vartotojui. Ar galima reklamą vadinti tam tikru informaciniu brukalu ir kodėl? Ar visada? Kada reklamos labai reikalingos (ką reklamuojant), o kada jos nebūtinos?

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją