Peržiūrėję ir remdamiesi šiuo vaizdo įrašu, turite virsti mokytoju (-a) ir pravesti informacinę pamoką apie internete paauglių tykančius pavojus ir naivaus patiklumo pasekmes. Suformuluokite pamokos temą, tikslą ir tinkamai bei įtaigiai išdėstykite šią pamoką. Paaiškinkite mokiniams, kodėl bet kuri internete paskelbta nuotrauka ar vaizdo įrašas ten lieka ilgam, nesvarbu, kad visa tai asmeninėje paskyroje jūs jau ištrynėte. Pamokos pabaigoje jus vertina „jūsų mokiniai“, išsakydami jums pastabas ir akcentuodami tai, ar jūsų pamoka buvo įdomi, paveiki.
Peržiūrėję ir remdamiesi šiuo vaizdo įrašu, turite virsti mokytoju (-a) ir pravesti informacinę pamoką apie internete paauglių tykančius pavojus ir naivaus patiklumo pasekmes. Suformuluokite pamokos temą, tikslą ir tinkamai bei įtaigiai išdėstykite šią pamoką. Paaiškinkite mokiniams, kodėl bet kuri internete paskelbta nuotrauka ar vaizdo įrašas ten lieka ilgam, nesvarbu, kad visa tai asmeninėje paskyroje jūs jau ištrynėte. Pamokos pabaigoje jus vertina „jūsų mokiniai“, išsakydami jums pastabas ir akcentuodami tai, ar jūsų pamoka buvo įdomi, paveiki.
Peržiūrėję ir remdamiesi šiuo vaizdo įrašu, turite virsti mokytoju (-a) ir pravesti informacinę pamoką apie internete paauglių tykančius pavojus ir naivaus patiklumo pasekmes. Suformuluokite pamokos temą, tikslą ir tinkamai bei įtaigiai išdėstykite šią pamoką. Paaiškinkite mokiniams, kodėl bet kuri internete paskelbta nuotrauka ar vaizdo įrašas ten lieka ilgam, nesvarbu, kad visa tai asmeninėje paskyroje jūs jau ištrynėte. Pamokos pabaigoje jus vertina „jūsų mokiniai“, išsakydami jums pastabas ir akcentuodami tai, ar jūsų pamoka buvo įdomi, paveiki.