A dalis

Mokytojas ant stalo išdėlioja visus klasėje turimus ar tuo metu prieinamus naujųjų technologijų pavyzdžius: telefonas, planšetė, ausinės, banko mokėjimo kortelė ir pan. Dirbdami poromis turite surasti internete: kada išrasti pirmieji šio tipo įrenginiai, kur išrasti, ar jie vis dar tobulinami, kaip tai daroma. Tada savo surastą informaciją registruojate vaizdo įrašuose, laikydamiesi tam tikro nuoseklumo: daikto pavadinimas gestų kalba + PA, kada išrastas ir kur, kas išrado (vienas žmogus ar grupė), ar vis dar tobulinama + pateikiamas pavyzdys, kaip tobulinama, daikto naudojimo tikslas.

B dalis

Paprašykite, kad apie technologijų naujoves plačiau papasakotų informacinių technologijų mokytojas. Apie vieną kurį nors jums įdomų daiktą arba kelis. Stebėdami pasakojimą, sugalvokite po aktualų klausimą mokytojui.