Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Viešoji kalba
Potemės
Viešosios kalbos apibendrinimas
3 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Viešoji kalba
Potemės
Viešosios kalbos apibendrinimas
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Viešosios kalbos struktūra
  • Argumentų formulavimas
  • Viešosios kalbos apibendrinimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Viešosios kalbos struktūra
  • Argumentų formulavimas
  • Viešosios kalbos apibendrinimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis

Pabandykite sukurti viešąją kalbą su trimis tezėmis. Jums bus pateikta viešosios kalbos forma gestų kalba: turėsite pridėti trūkstamas dalis. Savo variantą nusifilmuokite, pateikite klasėje ir aptarkite su mokytoju bei klasės draugais.

Pabandykite sukurti viešąją kalbą su trimis tezėmis. Jums bus pateikta viešosios kalbos forma gestų kalba: turėsite pridėti trūkstamas dalis. Savo variantą nusifilmuokite, pateikite klasėje ir aptarkite su mokytoju bei klasės draugais.

            Sveiki, turbūt mane pažįstate. Noriu prisistatyti visiems, taip pat ir tiems, kurie manęs dar nepažįsta. Aš esu .......... (daktiliuojamas vardas). Mano gestas vardas yra ................. Šiandien kalbėsiu tema ....................... (įvardijama tema). Noriu išskirti tris pagrindinius dalykus, kuriuos, kalbėdmas, -a šia tema paliesiu: 1)  ...................., 2)............................ ir 3)........................... Tikiuosi, jums bus įdomu ir vėliau turėsite man klausimų. 

             Taigi pirmas aspektas, kurį aptarsime yra .............................. Dažnai manoma, kad ............. (formuluojama tezė). Tačiau klausimas, ar ši tezė teisinga. Pateiksiu argumentų: .............. (pateikiami keli argumentai). Taigi galima daryti išvadą, kad teisinga manyti, jog ................. (po pateiktų argumentų pateikiama tiksli tezė, pritaikomas tezės paneigimo metodas). 

            Antras aspektas ......................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu, arba dar kartą – tezės paneigimo). 

           Trečias aktualus aspektas ........................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu). 

           Taigi kalbėdamas šia tema palieciau tris pagrindinius aspektus: ............... (tie 3 aspektai labai trumpai primenami). Tikiuosi, mano pateikta informacija buvo aiški, suprantama. Ir būtų įdomu sužinoti, kokie klausimai jums kilo .................. (įvardijama, kaip klausytojai / stebėtojai pranešėjui pateiks klausimus: gyvai po pranešimo, atsiųs el. paštu, nusifilmuos ir įkels kaip komentarą ar pan.). Dėkoju už jūsų dėmesį .............. (ir pasirenkama, kaip kalba bus baigta, kas pasakyta pabaigoje).

            Sveiki, turbūt mane pažįstate. Noriu prisistatyti visiems, taip pat ir tiems, kurie manęs dar nepažįsta. Aš esu .......... (daktiliuojamas vardas). Mano gestas vardas yra ................. Šiandien kalbėsiu tema ....................... (įvardijama tema). Noriu išskirti tris pagrindinius dalykus, kuriuos, kalbėdmas, -a šia tema paliesiu: 1)  ...................., 2)............................ ir 3)........................... Tikiuosi, jums bus įdomu ir vėliau turėsite man klausimų. 

             Taigi pirmas aspektas, kurį aptarsime yra .............................. Dažnai manoma, kad ............. (formuluojama tezė). Tačiau klausimas, ar ši tezė teisinga. Pateiksiu argumentų: .............. (pateikiami keli argumentai). Taigi galima daryti išvadą, kad teisinga manyti, jog ................. (po pateiktų argumentų pateikiama tiksli tezė, pritaikomas tezės paneigimo metodas). 

            Antras aspektas ......................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu, arba dar kartą – tezės paneigimo). 

           Trečias aktualus aspektas ........................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu). 

           Taigi kalbėdamas šia tema palieciau tris pagrindinius aspektus: ............... (tie 3 aspektai labai trumpai primenami). Tikiuosi, mano pateikta informacija buvo aiški, suprantama. Ir būtų įdomu sužinoti, kokie klausimai jums kilo .................. (įvardijama, kaip klausytojai / stebėtojai pranešėjui pateiks klausimus: gyvai po pranešimo, atsiųs el. paštu, nusifilmuos ir įkels kaip komentarą ar pan.). Dėkoju už jūsų dėmesį .............. (ir pasirenkama, kaip kalba bus baigta, kas pasakyta pabaigoje).

1
2

Pabandykite sukurti viešąją kalbą su trimis tezėmis. Jums bus pateikta viešosios kalbos forma gestų kalba: turėsite pridėti trūkstamas dalis. Savo variantą nusifilmuokite, pateikite klasėje ir aptarkite su mokytoju bei klasės draugais.

            Sveiki, turbūt mane pažįstate. Noriu prisistatyti visiems, taip pat ir tiems, kurie manęs dar nepažįsta. Aš esu .......... (daktiliuojamas vardas). Mano gestas vardas yra ................. Šiandien kalbėsiu tema ....................... (įvardijama tema). Noriu išskirti tris pagrindinius dalykus, kuriuos, kalbėdmas, -a šia tema paliesiu: 1)  ...................., 2)............................ ir 3)........................... Tikiuosi, jums bus įdomu ir vėliau turėsite man klausimų. 

             Taigi pirmas aspektas, kurį aptarsime yra .............................. Dažnai manoma, kad ............. (formuluojama tezė). Tačiau klausimas, ar ši tezė teisinga. Pateiksiu argumentų: .............. (pateikiami keli argumentai). Taigi galima daryti išvadą, kad teisinga manyti, jog ................. (po pateiktų argumentų pateikiama tiksli tezė, pritaikomas tezės paneigimo metodas). 

            Antras aspektas ......................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu, arba dar kartą – tezės paneigimo). 

           Trečias aktualus aspektas ........................... (tęsiama pasirinktu būdu: dedukciniu arba indukciniu). 

           Taigi kalbėdamas šia tema palieciau tris pagrindinius aspektus: ............... (tie 3 aspektai labai trumpai primenami). Tikiuosi, mano pateikta informacija buvo aiški, suprantama. Ir būtų įdomu sužinoti, kokie klausimai jums kilo .................. (įvardijama, kaip klausytojai / stebėtojai pranešėjui pateiks klausimus: gyvai po pranešimo, atsiųs el. paštu, nusifilmuos ir įkels kaip komentarą ar pan.). Dėkoju už jūsų dėmesį .............. (ir pasirenkama, kaip kalba bus baigta, kas pasakyta pabaigoje).

Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją