Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Viešoji kalba
Potemės
Viešosios kalbos apibendrinimas
1 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Viešoji kalba
Potemės
Viešosios kalbos apibendrinimas
1 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Viešosios kalbos struktūra
  • Argumentų formulavimas
  • Viešosios kalbos apibendrinimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Viešosios kalbos struktūra
  • Argumentų formulavimas
  • Viešosios kalbos apibendrinimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis

Apibendrinti viešąją kalbą nėra lengva. Nepakanka jos pabaigoje pasakyti: „Viskas, baigiu, ate, sėkmės visiems.“ Pabaigoje turime apibendrinti pagrindines tezes, kurias argumentavome. Jeigu tai buvo kvietimas, jo pradžia ir pabaiga bus susieta: pradžioje kviečiame, tada papasakojame, kas bus (renginys, šventė ir kokia tema) ir kodėl verta dalyvauti, o pabaigoje raginame – dar kartą kviečiame atvykti, jungtis, dalyvauti.

Apibendrinti viešąją kalbą nėra lengva. Nepakanka jos pabaigoje pasakyti: „Viskas, baigiu, ate, sėkmės visiems.“ Pabaigoje turime apibendrinti pagrindines tezes, kurias argumentavome. Jeigu tai buvo kvietimas, jo pradžia ir pabaiga bus susieta: pradžioje kviečiame, tada papasakojame, kas bus (renginys, šventė ir kokia tema) ir kodėl verta dalyvauti, o pabaigoje raginame – dar kartą kviečiame atvykti, jungtis, dalyvauti.

Padiskutuokite, ar daug yra kurčiųjų viešųjų kalbų pavyzdžių, kurių pabaigos yra aiškios, gerai akcentuotos? Kaip tokios viešosios kalbos dažniausiai sukuriamos – spontaniškai ar tinkamai pasirengus? Kaip manote, kodėl? Jei žinote gerą viešosios kalbos pavyzdį su tinkamai akcentuota pabaiga, pateikite jį ir išanalizuokite klasėje.

Padiskutuokite, ar daug yra kurčiųjų viešųjų kalbų pavyzdžių, kurių pabaigos yra aiškios, gerai akcentuotos? Kaip tokios viešosios kalbos dažniausiai sukuriamos – spontaniškai ar tinkamai pasirengus? Kaip manote, kodėl? Jei žinote gerą viešosios kalbos pavyzdį su tinkamai akcentuota pabaiga, pateikite jį ir išanalizuokite klasėje.

1
2

Apibendrinti viešąją kalbą nėra lengva. Nepakanka jos pabaigoje pasakyti: „Viskas, baigiu, ate, sėkmės visiems.“ Pabaigoje turime apibendrinti pagrindines tezes, kurias argumentavome. Jeigu tai buvo kvietimas, jo pradžia ir pabaiga bus susieta: pradžioje kviečiame, tada papasakojame, kas bus (renginys, šventė ir kokia tema) ir kodėl verta dalyvauti, o pabaigoje raginame – dar kartą kviečiame atvykti, jungtis, dalyvauti.

Padiskutuokite, ar daug yra kurčiųjų viešųjų kalbų pavyzdžių, kurių pabaigos yra aiškios, gerai akcentuotos? Kaip tokios viešosios kalbos dažniausiai sukuriamos – spontaniškai ar tinkamai pasirengus? Kaip manote, kodėl? Jei žinote gerą viešosios kalbos pavyzdį su tinkamai akcentuota pabaiga, pateikite jį ir išanalizuokite klasėje.

Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją