Žaidžiame žaidimą. Klasės mokiniai suskirstomi į dvi arba tris grupes. Ant stalo padedami užversti lapeliai su paveikslėliais - skirtingomis plaštakos formomis (galima pasirinkti dažniausiai pasitaikančias plaštakos formas).
Iš pradžių lapelį su paveikslėliu traukia vienos grupės mokinys, grįžta prie savo grupės ir parodo kokį nors gestą su lapelyje nupiešta plaštakos forma. Tada šalia jo esantis tos grupės žaidėjas turi sugalvoti kitą gestą su ta pačia plaštakos forma, po jo dar kitas, ir taip iš eilės ratu (ratas gali apsisukti kelis kartus).
Mokytojas įjungia chronometrą ir skaičiuoja, kiek gestų su ta pačia plaštakos forma grupė parodys per 1 minutę. Tada kortelę traukia kitos grupės mokinys, ir kita grupė atlieka tą patį su ištraukta plaštakos forma. Ta grupė, kuri parodo daugiau gestų per 1 minutę, gauna vieną balą. Po to žaidimas kartojamas su kitomis plaštakos formomis.
Galima žaisti ir kitaip – visi klasės mokiniai sėdi eilėje, mokytojas ištraukia lapelį ir rodo gestą su lapelyje nupiešta plaštakos forma. Tada mokiniai iš eilės rodo vis kitą gestą su parodyta plaštakos forma (gestai negali kartotis, turi būti skirtingi). Jei mokinys per 10 sekundžių negali sugalvoti gesto, jam rašomas minusas ir žaidimas tęsiamas toliau. Mokinys, kuris nesugalvojo gesto, traukia lapelį su kita plaštakos forma, sugalvoja gestą ir toliau kiti mokiniai iš eilės galvoja gestus.
Žaidžiame žaidimą. Klasės mokiniai suskirstomi į dvi arba tris grupes. Ant stalo padedami užversti lapeliai su paveikslėliais - skirtingomis plaštakos formomis (galima pasirinkti dažniausiai pasitaikančias plaštakos formas).
Iš pradžių lapelį su paveikslėliu traukia vienos grupės mokinys, grįžta prie savo grupės ir parodo kokį nors gestą su lapelyje nupiešta plaštakos forma. Tada šalia jo esantis tos grupės žaidėjas turi sugalvoti kitą gestą su ta pačia plaštakos forma, po jo dar kitas, ir taip iš eilės ratu (ratas gali apsisukti kelis kartus).
Mokytojas įjungia chronometrą ir skaičiuoja, kiek gestų su ta pačia plaštakos forma grupė parodys per 1 minutę. Tada kortelę traukia kitos grupės mokinys, ir kita grupė atlieka tą patį su ištraukta plaštakos forma. Ta grupė, kuri parodo daugiau gestų per 1 minutę, gauna vieną balą. Po to žaidimas kartojamas su kitomis plaštakos formomis.
Galima žaisti ir kitaip – visi klasės mokiniai sėdi eilėje, mokytojas ištraukia lapelį ir rodo gestą su lapelyje nupiešta plaštakos forma. Tada mokiniai iš eilės rodo vis kitą gestą su parodyta plaštakos forma (gestai negali kartotis, turi būti skirtingi). Jei mokinys per 10 sekundžių negali sugalvoti gesto, jam rašomas minusas ir žaidimas tęsiamas toliau. Mokinys, kuris nesugalvojo gesto, traukia lapelį su kita plaštakos forma, sugalvoja gestą ir toliau kiti mokiniai iš eilės galvoja gestus.
B
dalis
Atrinkite 15-20 dažniausiai pasitaikančių plaštakos formų ir sukurkite skelbimą / plakatą. Pavyzdžiui, pasirinkta plaštakos forma yra Y. Šiai formai iliustruoti nupieškite atitinkamą gestą, pvz., lėktuvas. Kai sugalvosite gestus, atitinkančius kiekvieną plaštakos formą, padarykite plakatą kompiuteriu (galite tai padaryti informacinių technologijų pamokoje). Prie kiekvieno gesto turite pavaizduoti judesių rodykles - kaip šis gestas juda, ir parašyti gestų pavadinimus - žodžius.
Atrinkite 15-20 dažniausiai pasitaikančių plaštakos formų ir sukurkite skelbimą / plakatą. Pavyzdžiui, pasirinkta plaštakos forma yra Y. Šiai formai iliustruoti nupieškite atitinkamą gestą, pvz., lėktuvas. Kai sugalvosite gestus, atitinkančius kiekvieną plaštakos formą, padarykite plakatą kompiuteriu (galite tai padaryti informacinių technologijų pamokoje). Prie kiekvieno gesto turite pavaizduoti judesių rodykles - kaip šis gestas juda, ir parašyti gestų pavadinimus - žodžius.
Kai kiekvienas mokinys pristatys savo plakatą, galite surengti darbų parodą mokyklos fojė kokios nors šventės / renginio proga.
Kai kiekvienas mokinys pristatys savo plakatą, galite surengti darbų parodą mokyklos fojė kokios nors šventės / renginio proga.
1
2
Atrinkite 15-20 dažniausiai pasitaikančių plaštakos formų ir sukurkite skelbimą / plakatą. Pavyzdžiui, pasirinkta plaštakos forma yra Y. Šiai formai iliustruoti nupieškite atitinkamą gestą, pvz., lėktuvas. Kai sugalvosite gestus, atitinkančius kiekvieną plaštakos formą, padarykite plakatą kompiuteriu (galite tai padaryti informacinių technologijų pamokoje). Prie kiekvieno gesto turite pavaizduoti judesių rodykles - kaip šis gestas juda, ir parašyti gestų pavadinimus - žodžius.
Kai kiekvienas mokinys pristatys savo plakatą, galite surengti darbų parodą mokyklos fojė kokios nors šventės / renginio proga.