Pateikta serija paveikslėlių. Ją sudaro 12 paveikslėlių, kur atsispindi konflikto užuomazga ir eiga iki jo. Kiekvienas mokinys traukia po vieną paveikslėlį ir taip iš eilės atpasakojama situacija. Tada diskutuojama, kodėl kilo konfliktas (priežastys), kaip jis vystėsi (eiga) ir kaip jį reikės spręsti (ar reikės kitų žmonių pagalbos, kokių žmonių pagalbos prireiks ir kodėl). Taip mokiniai sukuria 13 kortą, kuri atspindės konflikto išsprendimą, ir ją pavaizduoja lape (nupiešia, suklijuoja iškarpas iš laikraščių) ir pristato. Pristatymas nufilmuojamas.
Mokytojas iš dviejų serijų parenka tą siužetą, kuris atrodo tinkamas konkrečiai grupei arba išbando abu, o dirbdamas su kita grupe galės pasinaudoti 13 korta (piešiniu ir vaizdo įrašu) pagal poreikį.
Kaip dirbti su siužetiniais paveikslėliais ir jiems priskirtais daiktais ar veikėjais?
Galima peržiūrėti sumaišytus paveikslėlius, juos sudėlioti į loginę seką (kas po ko vyko ar galėjo vykti) ir aptarti kiekvieną. Situaciją galima pasukti kitu kampu, įterpiant siūlomus pagalbinius daiktus ar veikėjus. Tarkim, situacija vystosi iki tam tikro taško, tada atsitiktine tvarka traukiama pagalbinio daikto ar veikėjo kortelė ir pasakotojas turi pasukti siužetą tam tikra nauja kryptimi, pavyzdžiui: pirmame siužete praeivį akmeniu sužeidę vaikai pradeda bėgti, juos vejasi vienas iš žmonių... Mokytojas čia stabdo pasakojimą, pasakotojas traukia pagalbinio daikto ar veikėjo kortelę, kurioje nurodyta LAZDA. Pasakotojas keičia pasakojimo kryptį – pasako, kad vienas iš paauglių metė į besivejantį žmogų lazdą.
Labai svarbu situacijoje išskirti šiuos aspektus: įvykio užuomazga, kulminacija ir atomazga. Taip pat kelti klausimus, kaip galima buvo pasukti situaciją, išvengiant didėjančios įtampos, prisiimant atsakomybę ir pan. Kai mokiniai renkasi pagalbines korteles ir pasuka įvykius kitu kampu, verta diskutuoti, ar toks posūkis situaciją padės išspręsti, ar ją tik pablogins ir t. t.
Situacijose nėra pabaigos, vaikai turi ją pasiūlyti, rinkdamiesi pagalbines korteles (daiktus ar veikėjus), arba pasiūlyti jiems priimtiną pabaigą, sprendimą.
Pateikta serija paveikslėlių. Ją sudaro 12 paveikslėlių, kur atsispindi konflikto užuomazga ir eiga iki jo. Kiekvienas mokinys traukia po vieną paveikslėlį ir taip iš eilės atpasakojama situacija. Tada diskutuojama, kodėl kilo konfliktas (priežastys), kaip jis vystėsi (eiga) ir kaip jį reikės spręsti (ar reikės kitų žmonių pagalbos, kokių žmonių pagalbos prireiks ir kodėl). Taip mokiniai sukuria 13 kortą, kuri atspindės konflikto išsprendimą, ir ją pavaizduoja lape (nupiešia, suklijuoja iškarpas iš laikraščių) ir pristato. Pristatymas nufilmuojamas.
Mokytojas iš dviejų serijų parenka tą siužetą, kuris atrodo tinkamas konkrečiai grupei arba išbando abu, o dirbdamas su kita grupe galės pasinaudoti 13 korta (piešiniu ir vaizdo įrašu) pagal poreikį.
Pateikta serija paveikslėlių. Ją sudaro 12 paveikslėlių, kur atsispindi konflikto užuomazga ir eiga iki jo. Kiekvienas mokinys traukia po vieną paveikslėlį ir taip iš eilės atpasakojama situacija. Tada diskutuojama, kodėl kilo konfliktas (priežastys), kaip jis vystėsi (eiga) ir kaip jį reikės spręsti (ar reikės kitų žmonių pagalbos, kokių žmonių pagalbos prireiks ir kodėl). Taip mokiniai sukuria 13 kortą, kuri atspindės konflikto išsprendimą, ir ją pavaizduoja lape (nupiešia, suklijuoja iškarpas iš laikraščių) ir pristato. Pristatymas nufilmuojamas.
Mokytojas iš dviejų serijų parenka tą siužetą, kuris atrodo tinkamas konkrečiai grupei arba išbando abu, o dirbdamas su kita grupe galės pasinaudoti 13 korta (piešiniu ir vaizdo įrašu) pagal poreikį.