B dalis

Mokytojui su mokiniais aptariant draugo savybes (gero ir to, kuris nelabai moka draugauti), galima siūlyti mokiniams šalia gana bendro apibrėžimo pateikti kokį nors konkretų tinkamos ar nelabai tinkamos draugystės pavyzdį (nurodyti tik situacijas, žmonių įvardyti nebūtina). Kai vienas mokinys pateikia pavyzdį, kiti pakomentuoja, ar tas pavyzdys šiuo atveju tinkamas, ar nelabai tinkamas ir kodėl.

C dalis
Mokytojui

Mokinių prašoma prisiminti, kas yra jų geriausias draugas ar draugė. Nereikia pristatinėti ar pasakyti vardo, tik įvardyti 2–3 savybes, kurios nulėmė, kad tas žmogus tapo geriausiu draugu (-e). Jei kuris mokinys sako, kad geriausio draugo (-ės) neturi, prašoma įvardyti dvi žmogaus savybes, kurios jam patiktų. Kiekvienas mokinys pristato po 2–3 geriausio draugo (esamo, galimo) savybes. Mokytojas prašo jas pakartoti (nekartojant tų pačių savybių). Daromas vaizdo įrašas – bendras grupės darbas „Geriausio draugo savybės“.