- Peržiūrėkite LGK vaizdo įrašą apie kurčiųjų kaimą Balyje ir atsakykite į klausimus:
- Kaip vadinasi tas kaimas? Pasakykite pirštų abėcėle.
- Kokį dar vieną Balio miestą paminėjo gestakakalbis klajūnas Vytautas Pivoras? Kaip jis buvo pavadintas gestų kalba?
2. Atsakykite, kodėl V. Pivoras taip pavaizdavo Balio žemėlapį ir jame esančius miestus? Atpasakokite Balio miestų išdėstymą taip, kaip juos pavaizdavo V. Pivoras. Internete suraskite Balio žemėlapį ir pagal V. Pivoro pasakojimą patikrinkite, ar teisingai jis pavaizdavo miestus pagal topografinę erdvę. Pabandykite žemėlapyje surasti kurčiųjų kaimo vietą.
2. Atsakykite, kodėl V. Pivoras taip pavaizdavo Balio žemėlapį ir jame esančius miestus? Atpasakokite Balio miestų išdėstymą taip, kaip juos pavaizdavo V. Pivoras. Internete suraskite Balio žemėlapį ir pagal V. Pivoro pasakojimą patikrinkite, ar teisingai jis pavaizdavo miestus pagal topografinę erdvę. Pabandykite žemėlapyje surasti kurčiųjų kaimo vietą.
4. Suraskite LGK vaizdo įraše, ten, kur kalbama apie kurčiųjų kaimą Balyje, V. Pivoro vartojamus gestus: įsivaizduoti (5d), atokus (BxB), užmiestis, įsivaizduoti (tarptautinis gestas), integracija (5x5), nesikišti, primityviai / paprastai (1x1), slapta. Sakinius su šiais gestais perpasakokite.
5. Su gestais įsivaizduoti (5d), atokus (BxB), užmiestis, įsivaizduoti (tarptautinis gestas), integracija (5x5), nesikišti, primityviai / paprastai, slapta sugalvokite po vieną sakinį, susijusį su kurčiųjų miestu, Galaudeto universitetu ar kurčiųjų kaimu.
6. Peržiūrėję tekstus – ištrauką iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“ ir Vytauto Pivoro pasakojimą apie kurčiųjų kaimą Kolokai Bengkala Balyje – palyginkite juos ir užpildykite lentelę: ką jie galvoja apie kurčiųjų miestą ir kaimą, kokia jų nuomonė, kokie privalumai ir trūkumai būnant kurčiųjų mieste ar kaime, ar jie jaučiasi neįprastai, suvaržyti, ar naudinga taip gyventi.
6. Peržiūrėję tekstus – ištrauką iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“ ir Vytauto Pivoro pasakojimą apie kurčiųjų kaimą Kolokai Bengkala Balyje – palyginkite juos ir užpildykite lentelę: ką jie galvoja apie kurčiųjų miestą ir kaimą, kokia jų nuomonė, kokie privalumai ir trūkumai būnant kurčiųjų mieste ar kaime, ar jie jaučiasi neįprastai, suvaržyti, ar naudinga taip gyventi.
- Peržiūrėkite LGK vaizdo įrašą apie kurčiųjų kaimą Balyje ir atsakykite į klausimus:
- Kaip vadinasi tas kaimas? Pasakykite pirštų abėcėle.
- Kokį dar vieną Balio miestą paminėjo gestakakalbis klajūnas Vytautas Pivoras? Kaip jis buvo pavadintas gestų kalba?
2. Atsakykite, kodėl V. Pivoras taip pavaizdavo Balio žemėlapį ir jame esančius miestus? Atpasakokite Balio miestų išdėstymą taip, kaip juos pavaizdavo V. Pivoras. Internete suraskite Balio žemėlapį ir pagal V. Pivoro pasakojimą patikrinkite, ar teisingai jis pavaizdavo miestus pagal topografinę erdvę. Pabandykite žemėlapyje surasti kurčiųjų kaimo vietą.
3. Gestakalbis klajūnas tekste minėjo ir žmonių – kurčiųjų, girdinčiųjų gestakalbių –skaičių. Pasakykite, kiek jų yra.
4. Suraskite LGK vaizdo įraše, ten, kur kalbama apie kurčiųjų kaimą Balyje, V. Pivoro vartojamus gestus: įsivaizduoti (5d), atokus (BxB), užmiestis, įsivaizduoti (tarptautinis gestas), integracija (5x5), nesikišti, primityviai / paprastai (1x1), slapta. Sakinius su šiais gestais perpasakokite.
5. Su gestais įsivaizduoti (5d), atokus (BxB), užmiestis, įsivaizduoti (tarptautinis gestas), integracija (5x5), nesikišti, primityviai / paprastai, slapta sugalvokite po vieną sakinį, susijusį su kurčiųjų miestu, Galaudeto universitetu ar kurčiųjų kaimu.
6. Peržiūrėję tekstus – ištrauką iš E. Laborit knygos „Žuvėdros klyksmas“ ir Vytauto Pivoro pasakojimą apie kurčiųjų kaimą Kolokai Bengkala Balyje – palyginkite juos ir užpildykite lentelę: ką jie galvoja apie kurčiųjų miestą ir kaimą, kokia jų nuomonė, kokie privalumai ir trūkumai būnant kurčiųjų mieste ar kaime, ar jie jaučiasi neįprastai, suvaržyti, ar naudinga taip gyventi.
Emanuelės |
Vytauto |
|
Apie kokią vietovę pasakoja? d |
||
Kur bendraujama gestų kalba? d |
||
Ar visi yra kurtieji? d |
||
Ką veikia žmonės, kurtieji? d |
||
Kokios pasakotojų nuotaikos? d |
||
Kaip vyksta dėstytojų bendravimas su studentais ir kaip bendraujama kurčiųjų kaimo mokykloje? d |
||
Kokie yra privalumai būnant kurčiųjų bendruomenėje? d |
||
Kokie yra trūkumai būnant kurčiųjų bendruomenėje? d |
Emanuelės |
Vytauto |
|
Apie kokią vietovę pasakoja? d |
||
Kur bendraujama gestų kalba? d |
||
Ar visi yra kurtieji? d |
||
Ką veikia žmonės, kurtieji? d |
||
Kokios pasakotojų nuotaikos? d |
||
Kaip vyksta dėstytojų bendravimas su studentais ir kaip bendraujama kurčiųjų kaimo mokykloje? d |
||
Kokie yra privalumai būnant kurčiųjų bendruomenėje? d |
||
Kokie yra trūkumai būnant kurčiųjų bendruomenėje? d |