7 ir 8 klasėse lietuvių gestų kalbos pamokų metu svarbu ne tik įtraukti naujas sąvokas, jas suprasti bei vis tikslingiau vartoti, bet ir plačiau su mokiniais kalbėti, kaip veikia vieni ar kiti žmonių susitarimai, procesai, kaip kinta mokinių požiūris į save ir pasaulį.
Rinkdamasis temas, potemes ir užduotis, mokytojas laisvas susidėlioti ir susiplanuoti jas kita tvarka, nei yra pateikta priemonėje. Tačiau pagrindinė rekomendacija – sieti užduotis su atraminiais tekstais. Kiekviename naujame tekste yra pateikta naujų atraminių sąvokų, gilesnių gramatikos vartojimo aspektų, kurie įgalins mokinius aptarti, svarstyti, klausti, diskutuoti, rasti priežasties ir pasekmės ryšius pastelkiant vis platesnį leksikos srautą ir lietuvių gestų kalbos gramatikos instrumentuotę.