- Paimkite interviu iš kurčiojo (-iosios), kuris (-i) yra buvęs (-usi) Galaudete, pvz., Ados Zabulionytės. Sugalvokite ir su mokytoju aptarkite klausimus, kuriuos norėsite užduoti. Interviu paruoškite peržiūrai (sumontuokite) ir pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).
- Paimkite interviu iš kurčiojo (-iosios), kuris (-i) yra buvęs (-usi) Galaudete, pvz., Ados Zabulionytės. Sugalvokite ir su mokytoju aptarkite klausimus, kuriuos norėsite užduoti. Interviu paruoškite peržiūrai (sumontuokite) ir pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).
- Sukurkite tekstą-vernakulą apie judesį mieste ir jo cikliškumą. Ryto / vakaro kamščiai. Įvairios judėjimo trajektorijos ir skirtingi judėjimo greičiai: pėstieji, dviratininkai, paspirtukininkai, riedlentės ir riedučiai, riedžiai, kitas eismas, dronai, liftai... Sukurkite vernakulą apie miestą, kupiną gyvybės ir pulsavimo. Pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).
- Sukurkite tekstą-vernakulą apie judesį mieste ir jo cikliškumą. Ryto / vakaro kamščiai. Įvairios judėjimo trajektorijos ir skirtingi judėjimo greičiai: pėstieji, dviratininkai, paspirtukininkai, riedlentės ir riedučiai, riedžiai, kitas eismas, dronai, liftai... Sukurkite vernakulą apie miestą, kupiną gyvybės ir pulsavimo. Pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).
- Atrinkite kelis įdomesnius vaizdo įrašus apie parkūrą, pristatykite auditorijai, kas yra parkūras ir kodėl žmogui norisi prisijaukinti ir įveikti skirtingus miesto reljefus.
- Diskutuokite apie mirusius miestus. Pasirinkite jums įdomius pavyzdžius. Kodėl jie nebegyvenami? Kur dingo žmonės? Nuo kada miestas nebegyvenamas ir kodėl? Pristatykite savo įdomesnius atradimus auditorijai.
1
2
3
4
- Paimkite interviu iš kurčiojo (-iosios), kuris (-i) yra buvęs (-usi) Galaudete, pvz., Ados Zabulionytės. Sugalvokite ir su mokytoju aptarkite klausimus, kuriuos norėsite užduoti. Interviu paruoškite peržiūrai (sumontuokite) ir pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).
- Sukurkite tekstą-vernakulą apie judesį mieste ir jo cikliškumą. Ryto / vakaro kamščiai. Įvairios judėjimo trajektorijos ir skirtingi judėjimo greičiai: pėstieji, dviratininkai, paspirtukininkai, riedlentės ir riedučiai, riedžiai, kitas eismas, dronai, liftai... Sukurkite vernakulą apie miestą, kupiną gyvybės ir pulsavimo. Pristatykite jį pasirinktai auditorijai (savo klasei, kitoms klasėms, renginio metu).