Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Komentarai medijose
3 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Komentarai medijose
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Komentarai medijose
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
  • Komentarai medijose
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis

– Noriu tau pasipasakoti. Ar matei mano vakarykštį „Instagram“ įrašą, komentarus po juo? Nematei?! Aš tau papasakosiu. Žodžiu, vakar buvau veganų restorane ir įkėliau vieno patiekalo nuotrauką į instagramą, prie nuotraukos parašiau: „Taip (veganiškai) reikia valgyti visiems.“ Tu neįsivaizduoji, kas nutiko paskui. Mane užplūdo komentarai, ir blogi, ir geri. Vieni rašė, kad veganiškas maistas nesąmonė, kad tai blogai. Kiti palaikė, rašė, kad puiku, teisingai mąstau ir pan. Aš visai sutrikau dėl tų komentarų, nežinau, ką daryti. Gal man tą įrašą išvis ištrinti?

– Nereikia, net jeigu ir ištrinsi, vis tiek visi jau jį matė.

– Taip, tiesa. Nebežinau... Bet gal nebeplis daugiau... Nebežinau, ką daryti.

– Palik tą įrašą. Šiandien visi komentuoja, o rytoj jau bus pamiršę. O ką, tu rimtai veganė?

– Nelabai dar veganė, vos pirma savaitė, dar tik pradedu.

– Noriu tau pasipasakoti. Ar matei mano vakarykštį „Instagram“ įrašą, komentarus po juo? Nematei?! Aš tau papasakosiu. Žodžiu, vakar buvau veganų restorane ir įkėliau vieno patiekalo nuotrauką į instagramą, prie nuotraukos parašiau: „Taip (veganiškai) reikia valgyti visiems.“ Tu neįsivaizduoji, kas nutiko paskui. Mane užplūdo komentarai, ir blogi, ir geri. Vieni rašė, kad veganiškas maistas nesąmonė, kad tai blogai. Kiti palaikė, rašė, kad puiku, teisingai mąstau ir pan. Aš visai sutrikau dėl tų komentarų, nežinau, ką daryti. Gal man tą įrašą išvis ištrinti?

– Nereikia, net jeigu ir ištrinsi, vis tiek visi jau jį matė.

– Taip, tiesa. Nebežinau... Bet gal nebeplis daugiau... Nebežinau, ką daryti.

– Palik tą įrašą. Šiandien visi komentuoja, o rytoj jau bus pamiršę. O ką, tu rimtai veganė?

– Nelabai dar veganė, vos pirma savaitė, dar tik pradedu.

Pasidalinkite į dvi grupes: viena grupė turės rasti 3 svarius argumentus, kodėl pasakotoja turi ištrinti savo įrašą „Instagrame“, kaip jis (tas paliktas) įrašas galėtų jai pakenkti; o kita grupė pateikia 3 svarius argumentus, kodėl įrašas gali likti ir jis niekaip nekenkia jos reputacijai.

Pasidalinkite į dvi grupes: viena grupė turės rasti 3 svarius argumentus, kodėl pasakotoja turi ištrinti savo įrašą „Instagrame“, kaip jis (tas paliktas) įrašas galėtų jai pakenkti; o kita grupė pateikia 3 svarius argumentus, kodėl įrašas gali likti ir jis niekaip nekenkia jos reputacijai.

1
2

– Noriu tau pasipasakoti. Ar matei mano vakarykštį „Instagram“ įrašą, komentarus po juo? Nematei?! Aš tau papasakosiu. Žodžiu, vakar buvau veganų restorane ir įkėliau vieno patiekalo nuotrauką į instagramą, prie nuotraukos parašiau: „Taip (veganiškai) reikia valgyti visiems.“ Tu neįsivaizduoji, kas nutiko paskui. Mane užplūdo komentarai, ir blogi, ir geri. Vieni rašė, kad veganiškas maistas nesąmonė, kad tai blogai. Kiti palaikė, rašė, kad puiku, teisingai mąstau ir pan. Aš visai sutrikau dėl tų komentarų, nežinau, ką daryti. Gal man tą įrašą išvis ištrinti?

– Nereikia, net jeigu ir ištrinsi, vis tiek visi jau jį matė.

– Taip, tiesa. Nebežinau... Bet gal nebeplis daugiau... Nebežinau, ką daryti.

– Palik tą įrašą. Šiandien visi komentuoja, o rytoj jau bus pamiršę. O ką, tu rimtai veganė?

– Nelabai dar veganė, vos pirma savaitė, dar tik pradedu.

Pasidalinkite į dvi grupes: viena grupė turės rasti 3 svarius argumentus, kodėl pasakotoja turi ištrinti savo įrašą „Instagrame“, kaip jis (tas paliktas) įrašas galėtų jai pakenkti; o kita grupė pateikia 3 svarius argumentus, kodėl įrašas gali likti ir jis niekaip nekenkia jos reputacijai.

Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją