Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Komentarai medijose
1 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Komentarai medijose
1 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Komentarai medijose
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
  • Komentarai medijose
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis
A dalis

Aptarkite, kokio tipo komentarai yra dažniausi po socialinės medijos tekstais (Feisbuke, Instagrame, Tik-toke)? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia girdintieji? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia kurtieji / neprigirdintieji ir kodėl? Pasvarstykite, ar visada reikia parašyti komentarą socialinėje medijoje, kai nesutinki / sutinki / suabejojai?

Aptarkite, kokio tipo komentarai yra dažniausi po socialinės medijos tekstais (Feisbuke, Instagrame, Tik-toke)? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia girdintieji? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia kurtieji / neprigirdintieji ir kodėl? Pasvarstykite, ar visada reikia parašyti komentarą socialinėje medijoje, kai nesutinki / sutinki / suabejojai?

Peržiūrėkite teiginius ir įvardinkite, ar teiginys yra tiesa / netiesa. Jei teiginys yra tiesa, paaiškinkte jį, o jeigu teiginys yra netikslus, išplėskite jį, pakoreguokite.

  1. Kurtieji / neprigirdintieji dažniausiai socialinių medijų turinį komentuoja paveikslėliais. 
  2. Jeigu kurtieji / neprigirdintieji socialinių medijų turinį komentuoja vaizdo įrašu, reiškia tema svarbi, aktuali, įdomi. 
  3. Socialinį turinį drąsiai komentuoja tie, kurie realiame pokalbyje net nedalyvauja, yra nedrąsūs, uždari.
  4. Jeigu socialinėje medijoje žmogus iškreipia informaciją arba pateikia ją klaidingai, komentuoti net neverta, jis / ji vis tiek jausis teisus, -i. 
  5. Aš labai retai rašau komentarą socialinėse medijose tekstu (lietuvių / anglų kalba), nes ............ (paaiškinkite, kodėl). 
  6. Komentarus po straipsniais (Delfi ir kitur) dažniausiai rašo jaunimas. 
  7. Yra grupė žmonių, kurie patys savo turinio niekada nekuria (Feisbuke, Instagrame ar kitur), tačiau seka ir komentuoja kitų turinį, nes ............... (paaiškinkite, kodėl).  
  8. Interneto trolio komentaras dažniausiai bus šypsenėlė / juokas tada, kai socialinių medijų turinys išvis nėra juokingas (kalbama apie karą, mirtį, problemas). 

Peržiūrėkite teiginius ir įvardinkite, ar teiginys yra tiesa / netiesa. Jei teiginys yra tiesa, paaiškinkte jį, o jeigu teiginys yra netikslus, išplėskite jį, pakoreguokite.

  1. Kurtieji / neprigirdintieji dažniausiai socialinių medijų turinį komentuoja paveikslėliais. 
  2. Jeigu kurtieji / neprigirdintieji socialinių medijų turinį komentuoja vaizdo įrašu, reiškia tema svarbi, aktuali, įdomi. 
  3. Socialinį turinį drąsiai komentuoja tie, kurie realiame pokalbyje net nedalyvauja, yra nedrąsūs, uždari.
  4. Jeigu socialinėje medijoje žmogus iškreipia informaciją arba pateikia ją klaidingai, komentuoti net neverta, jis / ji vis tiek jausis teisus, -i. 
  5. Aš labai retai rašau komentarą socialinėse medijose tekstu (lietuvių / anglų kalba), nes ............ (paaiškinkite, kodėl). 
  6. Komentarus po straipsniais (Delfi ir kitur) dažniausiai rašo jaunimas. 
  7. Yra grupė žmonių, kurie patys savo turinio niekada nekuria (Feisbuke, Instagrame ar kitur), tačiau seka ir komentuoja kitų turinį, nes ............... (paaiškinkite, kodėl).  
  8. Interneto trolio komentaras dažniausiai bus šypsenėlė / juokas tada, kai socialinių medijų turinys išvis nėra juokingas (kalbama apie karą, mirtį, problemas). 
1
2

Aptarkite, kokio tipo komentarai yra dažniausi po socialinės medijos tekstais (Feisbuke, Instagrame, Tik-toke)? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia girdintieji? Kokio tipo komentarus dažniausiai pateikia kurtieji / neprigirdintieji ir kodėl? Pasvarstykite, ar visada reikia parašyti komentarą socialinėje medijoje, kai nesutinki / sutinki / suabejojai?

Peržiūrėkite teiginius ir įvardinkite, ar teiginys yra tiesa / netiesa. Jei teiginys yra tiesa, paaiškinkte jį, o jeigu teiginys yra netikslus, išplėskite jį, pakoreguokite.

  1. Kurtieji / neprigirdintieji dažniausiai socialinių medijų turinį komentuoja paveikslėliais. 
  2. Jeigu kurtieji / neprigirdintieji socialinių medijų turinį komentuoja vaizdo įrašu, reiškia tema svarbi, aktuali, įdomi. 
  3. Socialinį turinį drąsiai komentuoja tie, kurie realiame pokalbyje net nedalyvauja, yra nedrąsūs, uždari.
  4. Jeigu socialinėje medijoje žmogus iškreipia informaciją arba pateikia ją klaidingai, komentuoti net neverta, jis / ji vis tiek jausis teisus, -i. 
  5. Aš labai retai rašau komentarą socialinėse medijose tekstu (lietuvių / anglų kalba), nes ............ (paaiškinkite, kodėl). 
  6. Komentarus po straipsniais (Delfi ir kitur) dažniausiai rašo jaunimas. 
  7. Yra grupė žmonių, kurie patys savo turinio niekada nekuria (Feisbuke, Instagrame ar kitur), tačiau seka ir komentuoja kitų turinį, nes ............... (paaiškinkite, kodėl).  
  8. Interneto trolio komentaras dažniausiai bus šypsenėlė / juokas tada, kai socialinių medijų turinys išvis nėra juokingas (kalbama apie karą, mirtį, problemas). 


B dalis

Aptarkite iliustraciją. Kodėl socialinėje medijoje mes spaudžiame „like“ arba palaikome ir tuos žmones, kurių tikrame gyvenime galbūt net nemėgstame? Kokios priežastys tai lemia? Kokių dar minčių sukelia ši iliustracija?

Aptarkite iliustraciją. Kodėl socialinėje medijoje mes spaudžiame „like“ arba palaikome ir tuos žmones, kurių tikrame gyvenime galbūt net nemėgstame? Kokios priežastys tai lemia? Kokių dar minčių sukelia ši iliustracija?

Remdamiesi pateiktais raktiniais žodžiais sukurkite pasakojimą apie žmonių elgesį socialinėse medijose arba kokią nors situaciją, nusifilmuokite. Sukurtą vaizdo įrašą aptarkite klasėje, grupėje. 

Raktiniai žodžiai: pataikavimas, klasta, nesutapimas, apgaulė, baltas melas.

Remdamiesi pateiktais raktiniais žodžiais sukurkite pasakojimą apie žmonių elgesį socialinėse medijose arba kokią nors situaciją, nusifilmuokite. Sukurtą vaizdo įrašą aptarkite klasėje, grupėje. 

Raktiniai žodžiai: pataikavimas, klasta, nesutapimas, apgaulė, baltas melas.

1
2

Aptarkite iliustraciją. Kodėl socialinėje medijoje mes spaudžiame „like“ arba palaikome ir tuos žmones, kurių tikrame gyvenime galbūt net nemėgstame? Kokios priežastys tai lemia? Kokių dar minčių sukelia ši iliustracija?

Remdamiesi pateiktais raktiniais žodžiais sukurkite pasakojimą apie žmonių elgesį socialinėse medijose arba kokią nors situaciją, nusifilmuokite. Sukurtą vaizdo įrašą aptarkite klasėje, grupėje. 

Raktiniai žodžiai: pataikavimas, klasta, nesutapimas, apgaulė, baltas melas.



Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją