• Mokant mokinius diskusijos, verta pabrėžti, jog bet kuri tiesa gali būti įrodyta arba paneigta, jeigu diskusijos dalyviai turi svarių, naujų argumentų. Net ir turint kitokią, net priešingą nuomonę, galima atstovauti grupei, kuri gina nuomonę nesutampančią su asmenine. Mokiniams reikėtų pateikti pavyzdžių: politikai nebūtinai sutinka su daugumos nuomone, tačiau tarnauja daugumai arba atstovauja partijos vertybes ir pan. Verta mokyti diskutuoti paskirstant mokinius į skirtingas nuomonių stovyklas: kai mokinys yra bendraminčių grupėje, kai mokinys atsiduria kitaminčių grupėje. Būnant kitaminčių stovykloje labai sunku palaikyti ne savo / svetimus / kitokius argumentus, tačiau diskusijos menas moko ir čia atsilaikyti ramiai: šis įgūdis (ginti ne savo, o kitų pateiktus argumentus) labai padeda išlaikyti „šaltą“ protą diskusijų metu, nerodyti asmeninių perteklinių emocijų, nuotaikų, net ir laimėti diskusiją. 
  • 2 potemėje „Įrašo medijose sukūrimas“ kalbama apie tiesioginę ir netiesioginę reklamą garsių žmonių įrašuose. Tiesioginė reklama įraše paprastai žymima taip:  #reklama. Netiesioginė reklama yra tada, kai garsus žmogus vilki tam tikros firmos drabužius su aiškiai matomais gamintojo ženklais, kai filmuojasi tam tikroje aplinkoje, kurioje matyti prabangos detalės (sąmoningai kuriamas prabangos įvaizdis), gali kalbėti tam tikra maniera (mėgdžiodamas reklamuojamo žmogaus manieras, gestus, tarkim, reklamuodamas reperio koncertą – repuoja pats ir pan.). 
  • Diskusijos formą idealiai atspindi LRT laida „Lietuva kalba“: keliamas probleminis klausimas, yra dvi diskutuojančiųjų stovyklos (jie sėdi vieni prieš kitus), per vidurį stovi laidos vedėja (moderatorė) – ji kviečia pristatyti argumentus konkrečius žmones, stebi laiką, tada kontrargumentus išsako kita pusė. Laidos žiūrovai stebi laidą nuotoliu (per TV, internetu). Laidos pabaigoje pakartotinai pateikiamas probleminis klausimas, ir laidos žiūrovai balsuoja, kurią diskutavusiųjų pusę laidos pabaigoje palaiko labiau. Šios laidos forma yra pavyzdys, kaip turėtų būti organizuojama ir kaip turėtų rutuliotis diskusija.