Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Miestas
Potemės
Kas yra miestai ir kodėl jie įkuriami
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Miestas
Potemės
Kas yra miestai ir kodėl jie įkuriami
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kas yra miestai ir kodėl jie įkuriami
    • Potemės turinys
    • 3 užduotis
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Kurčiųjų miestas
  • Naujų / kitokių miestų idėjos
  • Kas yra miestai ir kodėl jie įkuriami
    • Potemės turinys
    • 3 užduotis
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Kurčiųjų miestas
  • Naujų / kitokių miestų idėjos
  • Potemės turinys
  • Įvadas į temą icon78_1-icon
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

Peržiūrėjote B tekstą – vaizdo įrašą „Miesto ribos“. Jame yra vartojama topografinė erdvė, ypač teksto pabaigoje. Dar kartą peržiūrėkite tekstą ir atpasakokite jį. Vartokite topografinę erdvę kalbėdami apie Vilniaus gynybines sienas ir jo įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje. Pavaizduokite, kurioje pusėje yra Vilniaus pilis, upės Neris ir Vilnia, kalvos.

Peržiūrėjote B tekstą – vaizdo įrašą „Miesto ribos“. Jame yra vartojama topografinė erdvė, ypač teksto pabaigoje. Dar kartą peržiūrėkite tekstą ir atpasakokite jį. Vartokite topografinę erdvę kalbėdami apie Vilniaus gynybines sienas ir jo įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje. Pavaizduokite, kurioje pusėje yra Vilniaus pilis, upės Neris ir Vilnia, kalvos.

Apžiūrėkite Lietuvą iš paukščio skrydžio žiūrėdami filmą „Neregėta Lietuva“ Nuoroda čia. Jei atpažįstate miestą, vietovę, objektą, įvardykite, kokia tai vietovė. Žiūrėdami filmą, komentuokite atpažintus objektus, tačiau filmo peržiūros nestabdykite. Jai pasibaigus, išsakykite savo pastebėjimus apie pamatytas ar atpažintas Lietuvos vietas, gamtą. Žiūrint antrą kartą, peržiūra gali būti stabdoma, kai mokiniai atpažįsta rodomą vietovę ir įvardija jos pavadinimą, komentuoja matomus vaizdus. Sustabdžius peržiūrą, mokiniai bando atpasakoti gestų kalba, kaip atrodo vienas kitas miestas, vietovė, objektai, gamta, pvz.: Trakų pilis stovi Galvės ežero Pilies saloje, aplink tyvuliuoja Galvės ežeras, nuo pilies driekiasi apšviestas tiltas, prie pilies plaukia jachta (filmo laikas – 0:39–0:44 min.).

Vėl grįžtame prie filmo pradžios. Mokiniai žiūrėdami filmą stabdo jį ir vienas po kito dalimis atpasakoja jį nuo pat pradžių. Svarbu vartoti topografinę erdvę kalbant  apie miesto įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje, vaizduojant kurioje pusėje yra objektai: upė, miškai, ežeras, transporto priemonės, kaip driekiasi kelias, tiltas, kaip teka upė ir pan.

Apžiūrėkite Lietuvą iš paukščio skrydžio žiūrėdami filmą „Neregėta Lietuva“ Nuoroda čia. Jei atpažįstate miestą, vietovę, objektą, įvardykite, kokia tai vietovė. Žiūrėdami filmą, komentuokite atpažintus objektus, tačiau filmo peržiūros nestabdykite. Jai pasibaigus, išsakykite savo pastebėjimus apie pamatytas ar atpažintas Lietuvos vietas, gamtą. Žiūrint antrą kartą, peržiūra gali būti stabdoma, kai mokiniai atpažįsta rodomą vietovę ir įvardija jos pavadinimą, komentuoja matomus vaizdus. Sustabdžius peržiūrą, mokiniai bando atpasakoti gestų kalba, kaip atrodo vienas kitas miestas, vietovė, objektai, gamta, pvz.: Trakų pilis stovi Galvės ežero Pilies saloje, aplink tyvuliuoja Galvės ežeras, nuo pilies driekiasi apšviestas tiltas, prie pilies plaukia jachta (filmo laikas – 0:39–0:44 min.).

Vėl grįžtame prie filmo pradžios. Mokiniai žiūrėdami filmą stabdo jį ir vienas po kito dalimis atpasakoja jį nuo pat pradžių. Svarbu vartoti topografinę erdvę kalbant  apie miesto įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje, vaizduojant kurioje pusėje yra objektai: upė, miškai, ežeras, transporto priemonės, kaip driekiasi kelias, tiltas, kaip teka upė ir pan.

1
2

Peržiūrėjote B tekstą – vaizdo įrašą „Miesto ribos“. Jame yra vartojama topografinė erdvė, ypač teksto pabaigoje. Dar kartą peržiūrėkite tekstą ir atpasakokite jį. Vartokite topografinę erdvę kalbėdami apie Vilniaus gynybines sienas ir jo įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje. Pavaizduokite, kurioje pusėje yra Vilniaus pilis, upės Neris ir Vilnia, kalvos.

Apžiūrėkite Lietuvą iš paukščio skrydžio žiūrėdami filmą „Neregėta Lietuva“ Nuoroda čia. Jei atpažįstate miestą, vietovę, objektą, įvardykite, kokia tai vietovė. Žiūrėdami filmą, komentuokite atpažintus objektus, tačiau filmo peržiūros nestabdykite. Jai pasibaigus, išsakykite savo pastebėjimus apie pamatytas ar atpažintas Lietuvos vietas, gamtą. Žiūrint antrą kartą, peržiūra gali būti stabdoma, kai mokiniai atpažįsta rodomą vietovę ir įvardija jos pavadinimą, komentuoja matomus vaizdus. Sustabdžius peržiūrą, mokiniai bando atpasakoti gestų kalba, kaip atrodo vienas kitas miestas, vietovė, objektai, gamta, pvz.: Trakų pilis stovi Galvės ežero Pilies saloje, aplink tyvuliuoja Galvės ežeras, nuo pilies driekiasi apšviestas tiltas, prie pilies plaukia jachta (filmo laikas – 0:39–0:44 min.).

Vėl grįžtame prie filmo pradžios. Mokiniai žiūrėdami filmą stabdo jį ir vienas po kito dalimis atpasakoja jį nuo pat pradžių. Svarbu vartoti topografinę erdvę kalbant  apie miesto įsikūrimą, išsidėstymą tam tikroje vietoje, vaizduojant kurioje pusėje yra objektai: upė, miškai, ežeras, transporto priemonės, kaip driekiasi kelias, tiltas, kaip teka upė ir pan.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją