Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Įrašo medijose sukūrimas
3 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Įrašo medijose sukūrimas
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Komentarai medijose
  • Įrašo medijose sukūrimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Diskusijos būdai
  • Komentarai medijose
  • Įrašo medijose sukūrimas
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Diskusijos būdai
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis

Sukurkite vaizo įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė). 

Pirmiausia su mokytoju / mokytoja aptarkite pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.). 

Sukurkite vaizo įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė). 

Pirmiausia su mokytoju / mokytoja aptarkite pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.). 

Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, pristatykite jį klasėje ir aptarkite. Padiskutuokite: 

  • Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija? 
  • Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl? 
  • Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?

Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, pristatykite jį klasėje ir aptarkite. Padiskutuokite: 

  • Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija? 
  • Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl? 
  • Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?
1
2

Sukurkite vaizo įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė). 

Pirmiausia su mokytoju / mokytoja aptarkite pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.). 

Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, pristatykite jį klasėje ir aptarkite. Padiskutuokite: 

  • Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija? 
  • Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl? 
  • Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?

Įrašo tema 

Kvietimas į mokyklos šventę 

Kvietimas padėti, prisidėti prie geros iniciatyvos 

Kvietimas į gimtadienį 

Įrašo autorius 

Mokytojas 

Bet kuris asmuo 

Mokinys 

Auditorija 

Mokyklos bendruomenė 

Vieša, kuo platesnė 

Siauras draugų ratas 

Tikslas 

Pakviesti į renginį kuo daugiau žmonių 

Surinkti kuo daugiau aukų (pinigais) 

Pakviesti į gimtadienį savo draugus 

Slapta žinutė įraše 

Renginio pabaigoje bus dalinamos dovanos 

Žmogui tikrai reikalinga daugumos pagalba 

Gimtadienis bus švenčiamas „laisvame plote“ 

Netiesioginė žinutė įraše 

Šventė bus labai įdomi, puiki 

Tai nėra apgaulė / klasta, paramos prašytojas(-a) yra patikimas asmuo 

Nereikia dovanoti stalo žaidimų, jau daug turi 

Įrašo tema 

Kvietimas į mokyklos šventę 

Kvietimas padėti, prisidėti prie geros iniciatyvos 

Kvietimas į gimtadienį 

Įrašo autorius 

Mokytojas 

Bet kuris asmuo 

Mokinys 

Auditorija 

Mokyklos bendruomenė 

Vieša, kuo platesnė 

Siauras draugų ratas 

Tikslas 

Pakviesti į renginį kuo daugiau žmonių 

Surinkti kuo daugiau aukų (pinigais) 

Pakviesti į gimtadienį savo draugus 

Slapta žinutė įraše 

Renginio pabaigoje bus dalinamos dovanos 

Žmogui tikrai reikalinga daugumos pagalba 

Gimtadienis bus švenčiamas „laisvame plote“ 

Netiesioginė žinutė įraše 

Šventė bus labai įdomi, puiki 

Tai nėra apgaulė / klasta, paramos prašytojas(-a) yra patikimas asmuo 

Nereikia dovanoti stalo žaidimų, jau daug turi 

Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją