Sukurkite įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė).
Aptarkite su mokytoju / mokytoja pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.).
Sukurkite įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė).
Aptarkite su mokytoju / mokytoja pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.).
Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, aptarkite jį su klase. Padiskutuokite:
Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija?
Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl?
Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?
Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, aptarkite jį su klase. Padiskutuokite:
Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija?
Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl?
Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?
Sukurkite įrašą pasirinkdami įrašo temą iš lentelės. Laikykitės lentelėje nurodytų aprašymų (kas įrašo autorius, kokia tikslinė auditorija, koks tikslas, kokia turi būti slapta žinutė ir netiesioginė žinutė).
Aptarkite su mokytoju / mokytoja pavyzdžius, kaip pateikiamos slaptos žinutės (gali būti pateikta žodinė, vaizdinė užuomina, įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą drabužį – teminę aprangą ar pan.), kaip pateikiama netiesioginė žinutė (tarkim, kvietimas filmuojamas šventės vietoje ir taip netiesiogiai pasakoma, kad šventės vieta puiki, gražiai papuošta, didelė erdvė ir pan., įrašo kūrėjas gali vilkėti ypatingą, teminį drabužį ir pan.).
Kai jau turėsite parengtą vaizdo įrašą, aptarkite jį su klase. Padiskutuokite:
Kur (kokiose medijose) geriausia paskelbti šį įrašą? Kodėl tai bus gera strategija?
Kur (kokiu būdu) jį paskelbti būtų išvis neefektyvu? Kodėl?
Kiek laiko skyrėte įrašo sukūrimui: pasiruošimui, filmavimui, montavimui? Ką naujo supratote kurdami įrašus?