A dalis

Aptarkite šiuos klausimus grupėje:

  1. Ar dažnai naudojatės socialiniais tinklais (feisbuku, instagramu ir kt.)? Kuriame tinkle (Feisbuke, Instagrame ar kt.) dažniausiai keliate savo įrašus?
  2. Kokios formos įrašus dažniausiai keliate į socialinius tinklus: rašote tekstą, dalinatės kitų jau sukurtais įrašais, keliate savo nuotraukas, keliate vaizdo įrašus? 
  3. Jeigu niekada nieko nekeliate, pasidalinkite mintimis, kodėl? 
  4. Kaip socialiniame tinkle skelbiate savo įrašus – tik draugų ratui ar viešai? Viešai labiau mėgstate kelti trumpalaikes istorijas ar ilgalaikius įrašus ir kodėl?
  5. Koks įrašas (vaizdas, tekstas) iš esmės netinkamas socialinei medijai ir gali pakenkti jūsų reputacijai?
B dalis

Pasirinkite vieno jums patinkančio asmens (kurį sekate) sieną / paskyrą socialiniame tinkle (Feisbuke, Instagrame ir kt.) ir paanalizuokite čia pateikiamus įrašus: dažniausia įrašų tema, tikslas, kam (kokiai auditorijai) jie skirti, kuo įrašai patrauklūs, įtaigūs, kiek sekėjų turi šis asmuo.

C dalis

Aptarkite raktines sąvokas: nuomonės formuotojas, viešas asmuo, garsenybė, sekėjas. Šias sąvokas pavartokite sakiniuose (sukurkite po kelis sakinius). Labai dažnai nuomonės formuotojai tiesiogiai arba netiesiogiai reklamuoja daiktus, paslaugas. Kaip atpažįstame tiesioginę reklamą? Kaip ji būna pažymėta įraše? Padiskutuokite, kodėl naudinga / nenaudinga būti nuomonės formuotoju(-a) (pliusai ir minusai).