A dalis

Aptarkite šiuos klausimus grupėje:

  1. Ar dažnai naudojatės socialiniais tinklais? Kuriame tinkle dažniausiai keliate savo įrašus? 
  2. Kokios formos įrašus dažniausiai keliate į socialinius tinklus: rašote tekstą, dalinatės kitų jau sukurtais įrašais, keliate savo nuotraukas, keliate vaizdo įrašus? 
  3. Jeigu niekada nieko nekeliate, pasidalinkite mintimis, kodėl? 
  4. Kaip socialiniame tinkle skelbiate savo įrašus – draugų ratui savo sienoje, viešai savo sienoje, labiau mėgstate kelti trumpalaikes istorijas negu ilgalaikius įrašus ir kodėl? 
  5. Koks įrašas iš esmės netinkamas socialinei medijai (vaizdas, tekstas) ir gali pakenkti jūsų reputacijai?
B dalis

Pasirinkite vieno jums patinkančio asmens (kurį sekate) sieną / paskyrą (socialiniame tinkle) ir paanalizuokite čia pateikiamus įrašus: dažniausia įrašų tema, tikslas, kam (kokiai auditorijai) jie skirti, kuo įrašai patrauklūs, įtaigūs, kiek sekėjų turi šis asmuo.

C dalis

Aptarkite raktines sąvokas: nuomonės formuotojas, viešas asmuo, garsenybė, sekėjas. Šias sąvokas pavartokite sakiniuose (sukurkite po kelis sakinius). Labai dažnai nuomonės formuotojai tiesiogiai arba netiesiogiai reklamuoja daiktus, paslaugas. Kaip atpažįstame tiesioginę reklamą, kaip ji būna pažymėta įraše? Kas yra netiesioginė reklama? Kaip ją atpažįstame? Padiskutuokite, kodėl naudinga / nenaudinga būti nuomonės formuotoju, -a (pliusai ir minusai).