Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Diskusijos būdai
3 užduotis
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui
Gestų kalba ir aš
9–10 klasės
Socialiniai tinklai
Potemės
Diskusijos būdai
3 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
  • Rekomendacijos mokytojui

Potemės

  • Komentarai medijose
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Komentarai medijose
  • Įrašo medijose sukūrimas
  • Diskusijos būdai
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis
  • 2 užduotis
  • 3 užduotis

Suformuluokite tris probleminius klausimus. Tada pasirinkite (grupėje, klasėje) patį aktualiausią iš jų ir pagal taisykles suorganizuokite gyvą diskusiją.

Suformuluokite tris probleminius klausimus. Tada pasirinkite (grupėje, klasėje) patį aktualiausią iš jų ir pagal taisykles suorganizuokite gyvą diskusiją.

Aptarkite, kaip galėtų vykti diskusija nuotoliu: 

  • Kokia nuotolinė platforma diskusijai (pvz., „Zoom“, „Teams“ ar kt.) tinka kurtiesiems?
  • Kaip reikėtų pateikti probleminį klausimą šioje nuotolinėje platformoje? 
  • Kaip suskirstysite žmones į dvi nuomonių stovyklas?
  • Ar visi dalyvaus diskusijoje, ar bus atskirti dalyviai ir diskusiją stebintieji? 
  • Kaip diskusijos pabaigoje bus pateikta galimybė balsuoti? 

Jei yra galimybė, suorganizuokite ir nuotolinę diskusiją. Palyginkite, kuri diskusijos forma buvo produktyvesnė – gyvai ar nuotoliu.

Aptarkite, kaip galėtų vykti diskusija nuotoliu: 

  • Kokia nuotolinė platforma diskusijai (pvz., „Zoom“, „Teams“ ar kt.) tinka kurtiesiems?
  • Kaip reikėtų pateikti probleminį klausimą šioje nuotolinėje platformoje? 
  • Kaip suskirstysite žmones į dvi nuomonių stovyklas?
  • Ar visi dalyvaus diskusijoje, ar bus atskirti dalyviai ir diskusiją stebintieji? 
  • Kaip diskusijos pabaigoje bus pateikta galimybė balsuoti? 

Jei yra galimybė, suorganizuokite ir nuotolinę diskusiją. Palyginkite, kuri diskusijos forma buvo produktyvesnė – gyvai ar nuotoliu.

1
2

Suformuluokite tris probleminius klausimus. Tada pasirinkite (grupėje, klasėje) patį aktualiausią iš jų ir pagal taisykles suorganizuokite gyvą diskusiją.

Aptarkite, kaip galėtų vykti diskusija nuotoliu: 

  • Kokia nuotolinė platforma diskusijai (pvz., „Zoom“, „Teams“ ar kt.) tinka kurtiesiems?
  • Kaip reikėtų pateikti probleminį klausimą šioje nuotolinėje platformoje? 
  • Kaip suskirstysite žmones į dvi nuomonių stovyklas?
  • Ar visi dalyvaus diskusijoje, ar bus atskirti dalyviai ir diskusiją stebintieji? 
  • Kaip diskusijos pabaigoje bus pateikta galimybė balsuoti? 

Jei yra galimybė, suorganizuokite ir nuotolinę diskusiją. Palyginkite, kuri diskusijos forma buvo produktyvesnė – gyvai ar nuotoliu.

Kitos temos

  • Melagienos ir visuomenė
  • Viešoji kalba
  • Finansinis raštingumas
  • Lyderystė
  • Profesijos link
  • Teisė į gestų kalbą
  • Socialiniai tinklai
  • Tekstų reikšmės
  • Kaip sudaryta lietuvių gestų kalba
  • XX a. kurčiųjų istorijos epizodai Lietuvoje

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją