Paauglio pasakojimas
Mokausi šeštoje klasėje. Po pamokų kasdien turiu papildomų užsiėmimų. Pirmadienį ir trečiadienį po pamokų skubu į badmintono treniruotes. Jos prasideda 15.45 val. ir man labai patinka, jas lankome keli kurtieji (aš ir du mano klasės draugai) bei girdintieji, tačiau trenerė puiki, moka susikalbėti su visa grupe. Ši treniruotė trunka valandą, svarbu nevėluoti, spėti persirengti prieš treniruotę. Po badmintono treniruotės trečiadienį su savo draugu dar skubu į baseiną, turime baseino abonementą pusei metų, todėl stengiuosi į baseiną patekti bent jau du kartus per savaitę. Dažniausiai į baseiną einu trečiadienį (po badmintono treniruotės ten būname apie 18 val.) ir šeštadienį ryte kartu su tėčiu arba mama. Dar antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį man yra dailės pamokos, lankau dailės mokyklą. Džiaugiuosi, kad visi popietiniai užsiėmimai telpa savaitėje, kad galiu lankyti ir badmintoną, ir dailę. Kartais labai pavargstu, bet turiu daug energijos, man būtinai reikia papildomų veiklų, nes pailsiu ir vėl noriu kažką įdomaus veikti.
Paauglio pasakojimas
Mokausi šeštoje klasėje. Po pamokų kasdien turiu papildomų užsiėmimų. Pirmadienį ir trečiadienį po pamokų skubu į badmintono treniruotes. Jos prasideda 15.45 val. ir man labai patinka, jas lankome keli kurtieji (aš ir du mano klasės draugai) bei girdintieji, tačiau trenerė puiki, moka susikalbėti su visa grupe. Ši treniruotė trunka valandą, svarbu nevėluoti, spėti persirengti prieš treniruotę. Po badmintono treniruotės trečiadienį su savo draugu dar skubu į baseiną, turime baseino abonementą pusei metų, todėl stengiuosi į baseiną patekti bent jau du kartus per savaitę. Dažniausiai į baseiną einu trečiadienį (po badmintono treniruotės ten būname apie 18 val.) ir šeštadienį ryte kartu su tėčiu arba mama. Dar antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį man yra dailės pamokos, lankau dailės mokyklą. Džiaugiuosi, kad visi popietiniai užsiėmimai telpa savaitėje, kad galiu lankyti ir badmintoną, ir dailę. Kartais labai pavargstu, bet turiu daug energijos, man būtinai reikia papildomų veiklų, nes pailsiu ir vėl noriu kažką įdomaus veikti.
Močiutės pasakojimas
Mano anūko užimtumas – tiesiog baisus. Visur skuba, lekia po pamokų, net nespėja normaliai pavalgyti. O siaube, pirmadienį ir trečiadienį lekia į badmintono treniruotes po pamokų. Man sako, kad spėja pavalgyti pietus mokykloje, bet klausiau klasės auklėtojos, tai meluoja, dažniausiai nespėja, išlekia iškart po pamokų su draugais, kažką pakeliui nusiperka parduotuvėje užkąsti, dažniausiai kepyklėlėje pakeliui – tai ar čia sveika? Trečiadienį išvis baisi diena, nes po badmintono lekia į baseiną. Prašiau tėvų neleisti naudotis abonementu savarankiškai, bet jie juo pasitiki, išleidžia, nes eina kartu su draugu. Trečiadienį namo grįžta tik apie 20 valandą. Tai kada vaikui ruošti pamokas? Juk dar reikia pavalgyti, paruošti pamokas, tai kada jis trečiadienį eina miegoti – tiesiog sunku suprasti... Antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį lekia į dailės pamokas. Tiesa, piešia tiesiog nuostabiai, bet ar reikia vaikui užimti kiekvieną dieną su tiek daug papildomų veiklų? Juk dar pamokos, dar nori ir su draugais susitikti, kai šilta lauke, nori ir dviračiu pasivažinėti... Bijau, kad vaikas labai pervargs, kad susigadins dėl netinkamos mitybos skrandį ar pan. Vis baru savo sūnų (mano anūkas – jo vaikas), bet tas tik juokiasi – sako jaunas, turi daug jėgų, pats nori, tegul laksto. Geriau negu prie kompiuterinių žaidimų sėdėti namuose. Gal taip, gal ne – nebežinau... O kaip jūs manote?
Močiutės pasakojimas
Mano anūko užimtumas – tiesiog baisus. Visur skuba, lekia po pamokų, net nespėja normaliai pavalgyti. O siaube, pirmadienį ir trečiadienį lekia į badmintono treniruotes po pamokų. Man sako, kad spėja pavalgyti pietus mokykloje, bet klausiau klasės auklėtojos, tai meluoja, dažniausiai nespėja, išlekia iškart po pamokų su draugais, kažką pakeliui nusiperka parduotuvėje užkąsti, dažniausiai kepyklėlėje pakeliui – tai ar čia sveika? Trečiadienį išvis baisi diena, nes po badmintono lekia į baseiną. Prašiau tėvų neleisti naudotis abonementu savarankiškai, bet jie juo pasitiki, išleidžia, nes eina kartu su draugu. Trečiadienį namo grįžta tik apie 20 valandą. Tai kada vaikui ruošti pamokas? Juk dar reikia pavalgyti, paruošti pamokas, tai kada jis trečiadienį eina miegoti – tiesiog sunku suprasti... Antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį lekia į dailės pamokas. Tiesa, piešia tiesiog nuostabiai, bet ar reikia vaikui užimti kiekvieną dieną su tiek daug papildomų veiklų? Juk dar pamokos, dar nori ir su draugais susitikti, kai šilta lauke, nori ir dviračiu pasivažinėti... Bijau, kad vaikas labai pervargs, kad susigadins dėl netinkamos mitybos skrandį ar pan. Vis baru savo sūnų (mano anūkas – jo vaikas), bet tas tik juokiasi – sako jaunas, turi daug jėgų, pats nori, tegul laksto. Geriau negu prie kompiuterinių žaidimų sėdėti namuose. Gal taip, gal ne – nebežinau... O kaip jūs manote?
Atsakykite į klausimus, savo nuomonę stenkitės argumentuoti.
- Koks šio paauglio gyvenimas? Jis tiek visko veikia, ar jums jo veiklos yra įdomios?
- Kaip manote, ar šiam vaikui užtenka laiko mokslams? Kodėl?
- Sakoma, kuo veiklesnis žmogus, tuo daugiau jis ir suspėja padaryti. Ar sutinkate su šia mintimi ir kodėl?
- Kaip manote, ar paauglys pats nori būti toks užimtas, ar jį skatina tėvai? Kodėl taip manote?
- Kodėl nerimauja paauglio močiutė?
- Išvardinkite, kokie dalykai paauglio dienotvarkėje močiutei kelia nerimą. Remkitės vaizdo medžiagoje pateiktais aspektais.
- Ar jūsų dienotvarkė panaši į šio paauglio? Ar norėtumėte, kad ji būtų panaši ir kodėl?
Atsakykite į klausimus, savo nuomonę stenkitės argumentuoti.
- Koks šio paauglio gyvenimas? Jis tiek visko veikia, ar jums jo veiklos yra įdomios?
- Kaip manote, ar šiam vaikui užtenka laiko mokslams? Kodėl?
- Sakoma, kuo veiklesnis žmogus, tuo daugiau jis ir suspėja padaryti. Ar sutinkate su šia mintimi ir kodėl?
- Kaip manote, ar paauglys pats nori būti toks užimtas, ar jį skatina tėvai? Kodėl taip manote?
- Kodėl nerimauja paauglio močiutė?
- Išvardinkite, kokie dalykai paauglio dienotvarkėje močiutei kelia nerimą. Remkitės vaizdo medžiagoje pateiktais aspektais.
- Ar jūsų dienotvarkė panaši į šio paauglio? Ar norėtumėte, kad ji būtų panaši ir kodėl?
Paauglio pasakojimas
Mokausi šeštoje klasėje. Po pamokų kasdien turiu papildomų užsiėmimų. Pirmadienį ir trečiadienį po pamokų skubu į badmintono treniruotes. Jos prasideda 15.45 val. ir man labai patinka, jas lankome keli kurtieji (aš ir du mano klasės draugai) bei girdintieji, tačiau trenerė puiki, moka susikalbėti su visa grupe. Ši treniruotė trunka valandą, svarbu nevėluoti, spėti persirengti prieš treniruotę. Po badmintono treniruotės trečiadienį su savo draugu dar skubu į baseiną, turime baseino abonementą pusei metų, todėl stengiuosi į baseiną patekti bent jau du kartus per savaitę. Dažniausiai į baseiną einu trečiadienį (po badmintono treniruotės ten būname apie 18 val.) ir šeštadienį ryte kartu su tėčiu arba mama. Dar antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį man yra dailės pamokos, lankau dailės mokyklą. Džiaugiuosi, kad visi popietiniai užsiėmimai telpa savaitėje, kad galiu lankyti ir badmintoną, ir dailę. Kartais labai pavargstu, bet turiu daug energijos, man būtinai reikia papildomų veiklų, nes pailsiu ir vėl noriu kažką įdomaus veikti.
Močiutės pasakojimas
Mano anūko užimtumas – tiesiog baisus. Visur skuba, lekia po pamokų, net nespėja normaliai pavalgyti. O siaube, pirmadienį ir trečiadienį lekia į badmintono treniruotes po pamokų. Man sako, kad spėja pavalgyti pietus mokykloje, bet klausiau klasės auklėtojos, tai meluoja, dažniausiai nespėja, išlekia iškart po pamokų su draugais, kažką pakeliui nusiperka parduotuvėje užkąsti, dažniausiai kepyklėlėje pakeliui – tai ar čia sveika? Trečiadienį išvis baisi diena, nes po badmintono lekia į baseiną. Prašiau tėvų neleisti naudotis abonementu savarankiškai, bet jie juo pasitiki, išleidžia, nes eina kartu su draugu. Trečiadienį namo grįžta tik apie 20 valandą. Tai kada vaikui ruošti pamokas? Juk dar reikia pavalgyti, paruošti pamokas, tai kada jis trečiadienį eina miegoti – tiesiog sunku suprasti... Antradienį, ketvirtadienį ir penktadienį lekia į dailės pamokas. Tiesa, piešia tiesiog nuostabiai, bet ar reikia vaikui užimti kiekvieną dieną su tiek daug papildomų veiklų? Juk dar pamokos, dar nori ir su draugais susitikti, kai šilta lauke, nori ir dviračiu pasivažinėti... Bijau, kad vaikas labai pervargs, kad susigadins dėl netinkamos mitybos skrandį ar pan. Vis baru savo sūnų (mano anūkas – jo vaikas), bet tas tik juokiasi – sako jaunas, turi daug jėgų, pats nori, tegul laksto. Geriau negu prie kompiuterinių žaidimų sėdėti namuose. Gal taip, gal ne – nebežinau... O kaip jūs manote?
Atsakykite į klausimus, savo nuomonę stenkitės argumentuoti.
- Koks šio paauglio gyvenimas? Jis tiek visko veikia, ar jums jo veiklos yra įdomios?
- Kaip manote, ar šiam vaikui užtenka laiko mokslams? Kodėl?
- Sakoma, kuo veiklesnis žmogus, tuo daugiau jis ir suspėja padaryti. Ar sutinkate su šia mintimi ir kodėl?
- Kaip manote, ar paauglys pats nori būti toks užimtas, ar jį skatina tėvai? Kodėl taip manote?
- Kodėl nerimauja paauglio močiutė?
- Išvardinkite, kokie dalykai paauglio dienotvarkėje močiutei kelia nerimą. Remkitės vaizdo medžiagoje pateiktais aspektais.
- Ar jūsų dienotvarkė panaši į šio paauglio? Ar norėtumėte, kad ji būtų panaši ir kodėl?