Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Bendruomenė
Potemės
Bendruomenės reikšmė ir bendruomenių įvairovė
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Bendruomenė
Potemės
Bendruomenės reikšmė ir bendruomenių įvairovė
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Bendruomenės reikšmė ir bendruomenių įvairovė
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurtieji Lietuvoje
  • Kurtieji pasaulyje
  • Bendruomenės reikšmė ir bendruomenių įvairovė
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kurtieji Lietuvoje
  • Kurtieji pasaulyje
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie bendruomenę. Prisiminkite, kaip buvo pasakojama pagal tam tikrus etapus, pradedant nuo šeimos ir baigiant darboviete (šeima, darželis, mokykla, būreliai, aukštoji mokykla, darbovietė).

1. Dar kartą peržiūrėkite vaizdo įrašą nuo 1.02 iki 2.20 minutės.

Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie bendruomenę. Prisiminkite, kaip buvo pasakojama pagal tam tikrus etapus, pradedant nuo šeimos ir baigiant darboviete (šeima, darželis, mokykla, būreliai, aukštoji mokykla, darbovietė).

1. Dar kartą peržiūrėkite vaizdo įrašą nuo 1.02 iki 2.20 minutės.

2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.

  • Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?

  • Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?

  • Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)

  • Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?

  • Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?

  • Kas jungia traukinio vagonus?

  • Kas traukia traukinį?

  • Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?

  • Kokie jūsų svajonių vagonai?

  • Kas yra aplinkui traukinį?

  • Ir t. t.

2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.

  • Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?

  • Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?

  • Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)

  • Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?

  • Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?

  • Kas jungia traukinio vagonus?

  • Kas traukia traukinį?

  • Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?

  • Kokie jūsų svajonių vagonai?

  • Kas yra aplinkui traukinį?

  • Ir t. t.

3. Pristatykite savo gyvenimo traukinį klasėje pagal nupieštus gyvenimo vagonus, atsižvelgdami į šiuos punktus:

  • etapai, perėjimai / šokinėjimai;
  • laiko raiška erdvėje (augimo kreivė, laiko linija).

3. Pristatykite savo gyvenimo traukinį klasėje pagal nupieštus gyvenimo vagonus, atsižvelgdami į šiuos punktus:

  • etapai, perėjimai / šokinėjimai;
  • laiko raiška erdvėje (augimo kreivė, laiko linija).
1
2
3

Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie bendruomenę. Prisiminkite, kaip buvo pasakojama pagal tam tikrus etapus, pradedant nuo šeimos ir baigiant darboviete (šeima, darželis, mokykla, būreliai, aukštoji mokykla, darbovietė).

1. Dar kartą peržiūrėkite vaizdo įrašą nuo 1.02 iki 2.20 minutės.

2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.

  • Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?

  • Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?

  • Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)

  • Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?

  • Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?

  • Kas jungia traukinio vagonus?

  • Kas traukia traukinį?

  • Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?

  • Kokie jūsų svajonių vagonai?

  • Kas yra aplinkui traukinį?

  • Ir t. t.

3. Pristatykite savo gyvenimo traukinį klasėje pagal nupieštus gyvenimo vagonus, atsižvelgdami į šiuos punktus:

  • etapai, perėjimai / šokinėjimai;
  • laiko raiška erdvėje (augimo kreivė, laiko linija).

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją