Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie bendruomenę. Prisiminkite, kaip buvo pasakojama pagal tam tikrus etapus, pradedant nuo šeimos ir baigiant darboviete (šeima, darželis, mokykla, būreliai, aukštoji mokykla, darbovietė).
1. Dar kartą peržiūrėkite vaizdo įrašą nuo 1.02 iki 2.20 minutės.
2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.
-
Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?
-
Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?
-
Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)
-
Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?
-
Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?
-
Kas jungia traukinio vagonus?
-
Kas traukia traukinį?
-
Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?
-
Kokie jūsų svajonių vagonai?
-
Kas yra aplinkui traukinį?
-
Ir t. t.
2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.
-
Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?
-
Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?
-
Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)
-
Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?
-
Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?
-
Kas jungia traukinio vagonus?
-
Kas traukia traukinį?
-
Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?
-
Kokie jūsų svajonių vagonai?
-
Kas yra aplinkui traukinį?
-
Ir t. t.
3. Pristatykite savo gyvenimo traukinį klasėje pagal nupieštus gyvenimo vagonus, atsižvelgdami į šiuos punktus:
- etapai, perėjimai / šokinėjimai;
- laiko raiška erdvėje (augimo kreivė, laiko linija).
Peržiūrėjote vaizdo įrašą apie bendruomenę. Prisiminkite, kaip buvo pasakojama pagal tam tikrus etapus, pradedant nuo šeimos ir baigiant darboviete (šeima, darželis, mokykla, būreliai, aukštoji mokykla, darbovietė).
1. Dar kartą peržiūrėkite vaizdo įrašą nuo 1.02 iki 2.20 minutės.
2. O dabar pristatykite klasei savo gyvenimo traukinį. Traukinys – tai gyvenimo simbolis. Kiekvienas turi nupiešti (guašu, flomasteriais, pieštukais, akvarele ar vaškinėmis kreidelėmis) savo gyvenimo traukinį. Piešdami turite susikaupti ir pagalvoti.
-
Kaip atrodo jūsų gyvenimas dabar?
-
Koks yra jūsų gyvenimo traukinys?
-
Kokie traukinio vagonai? (Vagonai gali būti skirtingos gyvenimo sritys, t. y. bendruomenės, pavyzdžiui, šeima, darželis, mokykla, draugai, būreliai ir t. t.)
-
Kokie žmonės sėdi kartu kiekviename vagone?
-
Kokie jūsų gyvenimo vagonai sunkiausi?
-
Kas jungia traukinio vagonus?
-
Kas traukia traukinį?
-
Iš kur traukinys atvažiuoja ir kur vyksta?
-
Kokie jūsų svajonių vagonai?
-
Kas yra aplinkui traukinį?
-
Ir t. t.