B dalis

Socialiniame tinkle „Facebook“, grupėje „LGK Lietuvių gestų kalba“, peržiūrėkite mėnesio laikotarpio įrašus, juos suskirstykite tam tikromis loginėmis grupėmis: 

  • kvietimai / skelbimai (kiek per mėnesį buvo paskelbta ir kas aktyviausi įrašų kūrėjai), 
  • informacijos sklaida ir įdomybių aiškinimas (kiek per mėnesį buvo paskelbta ir kas aktyviausi įrašų kūrėjai) ir t.t. 

Pristatę konkrečių įrašų pobūdį įvardinkite ir kurie įrašai, jūsų nuomone, yra kokybiškiausi struktūros prasme (yra pradžia / pasisveikinimas, dėstymas (temos pristatymas, pavyzdžiai, faktai) ir pabaiga (apibendrinimas)) ir kas yra šių įrašų kūrėjai / pateikėjai. 

C dalis

Pasirinkite temą ir argumentų dėstymo būdą (dedukcinį, indukcinį arba tezės paneigimo) ir patys sukurkite informacinį įrašą socialinei medijai (pvz., FB grupei „LGK Lietuvių gestų kalba“). Žanras gali būti įvairus: 1) skelbimas, 2) kvietimas, 3) pasidalijimas patirtimi, 4) įdomybė, apie kurią mažai kas iš kurčiųjų žino ir pan.