Kiekvienas mokinys išsirenka kurią nors jam patinkančią plaštakos formą, pvz., An, d, 1 ar I (jei iš siūlomų formų sunku kažką sugalvoti, galima pasirinkti kitą). Svarbu, kad sugebėtų papasakoti istoriją vartodami tik pasirinktą plaštakos formą. Istoriją galima sukurti patiems, galima remtis paveikslėliais arba sugalvoti kokią veiksmų seką tik su viena pasirinkta plaštakos forma, be gestų kalbos, be kitų plaštakos formų. Mokiniai turi papasakoti istoriją vartodami tik vieną pasirinktą plaštakos formą.
Rekomendacija: mokytojas gali parodyti mokiniams pavyzdį, kad jiems būtų lengviau suprasti. Pavyzdžių galima ieškoti internete įvedus raktinius žodžius VV, ABC finger story, ABC sign poetry ir pan.
Kiekvienas mokinys išsirenka kurią nors jam patinkančią plaštakos formą, pvz., An, d, 1 ar I (jei iš siūlomų formų sunku kažką sugalvoti, galima pasirinkti kitą). Svarbu, kad sugebėtų papasakoti istoriją vartodami tik pasirinktą plaštakos formą. Istoriją galima sukurti patiems, galima remtis paveikslėliais arba sugalvoti kokią veiksmų seką tik su viena pasirinkta plaštakos forma, be gestų kalbos, be kitų plaštakos formų. Mokiniai turi papasakoti istoriją vartodami tik vieną pasirinktą plaštakos formą.
Kiekvienas mokinys išsirenka kurią nors jam patinkančią plaštakos formą, pvz., An, d, 1 ar I (jei iš siūlomų formų sunku kažką sugalvoti, galima pasirinkti kitą). Svarbu, kad sugebėtų papasakoti istoriją vartodami tik pasirinktą plaštakos formą. Istoriją galima sukurti patiems, galima remtis paveikslėliais arba sugalvoti kokią veiksmų seką tik su viena pasirinkta plaštakos forma, be gestų kalbos, be kitų plaštakos formų. Mokiniai turi papasakoti istoriją vartodami tik vieną pasirinktą plaštakos formą.