1. Prisiminkite iš Ajahn Brahm knygos „Dramblys, kuris pamiršo laimę“ į LGK išvertą teksto ištrauką „Pusė popieriaus lapo“. Prisiminkite mokytojos užduotį, kurią ji skyrė mokiniams su popieriaus lapu. Suraskite, kaip buvo kalbama apie popieriaus lapą naudojant erdvę. Išsiaiškinkite, kaip žemiau pateikti žodžių junginiai buvo pasakyti gestų kalba naudojant erdvę:

išplėsti iš sąsiuvinio vieną lapą, lapo viršuje užrašyti vardą, lapo viduryje nubrėžti liniją,  kairėje jos pusėje surašyti visas priežastis, dešinėje linijos pusėje surašyti savybes, perlenkti popierių per nubrėžtą liniją, perplėšti pusiau popierių, kairiąją lapo pusę išmesti, dešiniąją lapo pusę įteikti.

2. Kiekvienas pasiimkite A4 formato lapą ir sekite mokytojo arba LGK vaizdo įrašo užduoties nurodymus:

Mokytojui

Komandos

  • lapą laikykite vertikaliai;
  • lenkite per pusę (būtinai rodyti kaip, t. y. šonu);
  • pasukite ir dar kartą perlenkite pusiau;
  • tada nuplėškite dešinį viršutinį kampą;
  • dar kartą perlenkite pusiau;
  • nuplėškite kairį apatinį kampą;
  • išlankstykite.

3. Mokytojas mokiniams išdalina po A4 formato popieriaus lapą. Keliems mokiniams duoda po skirtingą lankstymo instrukciją, pvz.: daikto, gyvūno, paukščio, lėktuvo, automobilio ar kt. Lankstymo iš popieriaus instrukcijas galima rasti internete arba origamio knygoje. Tada tie mokiniai, kurie turi lankstymo instrukciją, klasei parodo, kaip lankstyti, o kiti kopijuoja jo judesius ir lanksto. Baigę lankstyti mokiniai parodo savo darbus ir palygina,  ar visų darbai vienodi, ar skiriasi. Tiek mokiniui, kuris gestų kalba rodo lankstymo instrukciją, tiek mokiniams, kurie lanksto, svarbu atsižvelgti į vartojamą erdvę nusakant popieriaus lapo lankstymą.