Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Rekomendacijos keliautojams
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
5–6 klasės
Kelionė
Potemės
Rekomendacijos keliautojams
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Papildomos užduotys
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Kelionės planavimas
  • Kelionės įspūdžiai
  • Rekomendacijos keliautojams
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Kelionės planavimas
  • Kelionės įspūdžiai
  • Rekomendacijos keliautojams
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
    • 3 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon56_1-icon
  • 2 užduotis icon56_2-icon
  • 3 užduotis icon56_3-icon

1 užduotis. Asociacijų paveikslai

Asociacijų paveikslai išdėliojami ant grindų. Mokiniai gali pasirinkti sau patinkantį paveikslėlį, kuris labiausiai atitinka kelionės nuotaiką, įspūdžius, būseną. Išsirinkus paveikslėlius, mokiniams leidžiama keliolika minučių su paveikslėliu pasėdėti jaukiausioje vietoje, t. y. ant pagalvių, sėdmaišių, grindų, palangės ar kitoje vietoje. Praėjus skirtam laikui, kiekvienas pasako klasei, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko.

Gali atsitikti taip, kad keletas mokinių išsirinks tą patį paveikslėlį. Tuomet ratu kiekvienas iš jų turės tą paveikslėlį pristatyti ir pasakyti, kodėl būtent jį pasirinko.

Mokytojui

Asociacijų paveikslai – tai kortelės su įvairiausiais vaizdais ir simboliais. Tai gali būti atvirukai, iš žurnalų iškirpti paveikslai, fotografijos, nuotraukos skaidrėse ir t. t. apie gamtos vaizdus, kelionės daiktus ir kt. Atsižvelgiant į mokinių skaičių, kortelių gali būti 30 ar 50.

1 užduotis. Asociacijų paveikslai

Asociacijų paveikslai išdėliojami ant grindų. Mokiniai gali pasirinkti sau patinkantį paveikslėlį, kuris labiausiai atitinka kelionės nuotaiką, įspūdžius, būseną. Išsirinkus paveikslėlius, mokiniams leidžiama keliolika minučių su paveikslėliu pasėdėti jaukiausioje vietoje, t. y. ant pagalvių, sėdmaišių, grindų, palangės ar kitoje vietoje. Praėjus skirtam laikui, kiekvienas pasako klasei, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko.

Gali atsitikti taip, kad keletas mokinių išsirinks tą patį paveikslėlį. Tuomet ratu kiekvienas iš jų turės tą paveikslėlį pristatyti ir pasakyti, kodėl būtent jį pasirinko.

Apibendrindami mokiniai dar kartą vienu ar dviem sakiniais pasako, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko, apibendrinimui panaudodami kelis galimus LGK išsireiškimo būdus.

Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad...

Pavyzdžiui:

  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KAM)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL-BŪTENT)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu NES)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (be gestų KAM, KODĖL, NES, tik iškeltomis rankomis)...

Apibendrindami mokiniai dar kartą vienu ar dviem sakiniais pasako, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko, apibendrinimui panaudodami kelis galimus LGK išsireiškimo būdus.

Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad...

Pavyzdžiui:

  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KAM)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL-BŪTENT)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu NES)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (be gestų KAM, KODĖL, NES, tik iškeltomis rankomis)...

2 užduotis. Rekomendacijų ir idėjų mugė

1. Pasikalbėkite, kokie gestai vartojami, norint rekomenduoti kokią nors įdomią kelionę, pasiimti daiktus į žygį ar kelionę. Lietuvių gestų kalbos žodyno http://gestai.ndt.lt/ paieškoje suraskite pagal atitinkamus žodžius: rekomenduoti, siūlyti.

2 užduotis. Rekomendacijų ir idėjų mugė

1. Pasikalbėkite, kokie gestai vartojami, norint rekomenduoti kokią nors įdomią kelionę, pasiimti daiktus į žygį ar kelionę. Lietuvių gestų kalbos žodyno http://gestai.ndt.lt/ paieškoje suraskite pagal atitinkamus žodžius: rekomenduoti, siūlyti.

2. Nuoseklus žingsnis po asociacijų paveikslų, bandant suformuluoti rekomendacijas ir idėjas. Kiekvienas mokinys galėtų pristatyti savo pasirinktą paveikslėlį apie įsimintiniausią, nevykusią, nesėkmingą ar sėkmingą kelionę, žygį. Rekomendacijų, idėjų ir pasiūlymų mugė yra aktyvi rekomendacijų ir idėjų pristatymo forma. Mokiniai vaikšto po kambarį, susitinka, rodo vienas kitam pasirinktus paveikslėlius, kalbasi, klausosi ir užduoda klausimus, bandydami pristatyti, paaiškinti savo idėjas, rekomendacijas kitai kelionei, kad ji būtų sklandi.

2. Nuoseklus žingsnis po asociacijų paveikslų, bandant suformuluoti rekomendacijas ir idėjas. Kiekvienas mokinys galėtų pristatyti savo pasirinktą paveikslėlį apie įsimintiniausią, nevykusią, nesėkmingą ar sėkmingą kelionę, žygį. Rekomendacijų, idėjų ir pasiūlymų mugė yra aktyvi rekomendacijų ir idėjų pristatymo forma. Mokiniai vaikšto po kambarį, susitinka, rodo vienas kitam pasirinktus paveikslėlius, kalbasi, klausosi ir užduoda klausimus, bandydami pristatyti, paaiškinti savo idėjas, rekomendacijas kitai kelionei, kad ji būtų sklandi.

1
2
3
4
Mokytojui

Asociacijų paveikslai – tai kortelės su įvairiausiais vaizdais ir simboliais. Tai gali būti atvirukai, iš žurnalų iškirpti paveikslai, fotografijos, nuotraukos skaidrėse ir t. t. apie gamtos vaizdus, kelionės daiktus ir kt. Atsižvelgiant į mokinių skaičių, kortelių gali būti 30 ar 50.

1 užduotis. Asociacijų paveikslai

Asociacijų paveikslai išdėliojami ant grindų. Mokiniai gali pasirinkti sau patinkantį paveikslėlį, kuris labiausiai atitinka kelionės nuotaiką, įspūdžius, būseną. Išsirinkus paveikslėlius, mokiniams leidžiama keliolika minučių su paveikslėliu pasėdėti jaukiausioje vietoje, t. y. ant pagalvių, sėdmaišių, grindų, palangės ar kitoje vietoje. Praėjus skirtam laikui, kiekvienas pasako klasei, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko.

Gali atsitikti taip, kad keletas mokinių išsirinks tą patį paveikslėlį. Tuomet ratu kiekvienas iš jų turės tą paveikslėlį pristatyti ir pasakyti, kodėl būtent jį pasirinko.

Apibendrindami mokiniai dar kartą vienu ar dviem sakiniais pasako, kodėl būtent šį paveikslėlį pasirinko, apibendrinimui panaudodami kelis galimus LGK išsireiškimo būdus.

Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad...

Pavyzdžiui:

  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KAM)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu KODĖL-BŪTENT)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (gestu NES)...
  • Aš pasirinkau šį paveikslėlį todėl, kad (be gestų KAM, KODĖL, NES, tik iškeltomis rankomis)...

2 užduotis. Rekomendacijų ir idėjų mugė

1. Pasikalbėkite, kokie gestai vartojami, norint rekomenduoti kokią nors įdomią kelionę, pasiimti daiktus į žygį ar kelionę. Lietuvių gestų kalbos žodyno http://gestai.ndt.lt/ paieškoje suraskite pagal atitinkamus žodžius: rekomenduoti, siūlyti.

2. Nuoseklus žingsnis po asociacijų paveikslų, bandant suformuluoti rekomendacijas ir idėjas. Kiekvienas mokinys galėtų pristatyti savo pasirinktą paveikslėlį apie įsimintiniausią, nevykusią, nesėkmingą ar sėkmingą kelionę, žygį. Rekomendacijų, idėjų ir pasiūlymų mugė yra aktyvi rekomendacijų ir idėjų pristatymo forma. Mokiniai vaikšto po kambarį, susitinka, rodo vienas kitam pasirinktus paveikslėlius, kalbasi, klausosi ir užduoda klausimus, bandydami pristatyti, paaiškinti savo idėjas, rekomendacijas kitai kelionei, kad ji būtų sklandi.

Kitos temos

  • Pokyčiai
  • Draugų ratas
  • Šventės ir renginiai
  • Ypatinga situacija
  • Informacijos srautas
  • Kelionė
  • Bendruomenė
  • Meninė (savi)raiška
  • Pokalbiai
  • Kalba
  • Paslaugos kurtiesiems
  • Kas esi?

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją