A dalis

Apibendrindami šią temą padiskutuokite, kas yra žmogaus asmeninė laisvė. Kiekvienas žmogus yra unikalus ir turi savo asmeninę erdvę. Kokia ji yra? Kokioje erdvėje žmogus jaučiasi saugus? Kodėl žmogui jos reikia? Kokiose grupėse kiekvienas mokinys jaučiasi puikiai? Pamąstykime apie savo asmeninę laisvę. Ar ji susijusi su kurtumu, tapatybe ir gestų kalba? Kada aš jaučiuosi laisvai? Pamąstykite. Vėliau sukurkite pasakojimą „Kada aš jaučiuosi laisvai“ ir jį nusifilmuokite.

B dalis

Peržiūrėkite visų mokinių nusifilmuotus vaizdo įrašus apie savo asmeninę laisvę ir apibendrinkite, padiskutuokite, kodėl mokiniui, paaugliui kaip kurčiam žmogui yra svarbu asmeninė laisvė ir erdvė.