1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.
1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.
2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.
2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.
3. Parengę prezentaciją, su pedagogu aptarkite, kaip reikėtų skaidres pristatyti gramatiškai taisyklinga gestų kalba, kokia turėtų būti gestų tvarka sakinyje ir pan.
1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.
2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.