Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Naujas požiūris
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Naujas požiūris
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.

1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.

2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.

2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.

3. Parengę prezentaciją, su pedagogu aptarkite, kaip reikėtų skaidres pristatyti gramatiškai taisyklinga gestų kalba, kokia turėtų būti gestų tvarka sakinyje ir pan.

3. Parengę prezentaciją, su pedagogu aptarkite, kaip reikėtų skaidres pristatyti gramatiškai taisyklinga gestų kalba, kokia turėtų būti gestų tvarka sakinyje ir pan.

1
2
3

1. Prisiminkite iš temos Scott D. Sampson teiginį, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pirmas žingsnis, jei norime spręsti ekologines problemas. R. Greenfieldas įrodė, kaip svarbu pradėti nuo ankstyvų žingsnių prisidedant prie gamtosaugos. Kaip galvojate, nuo kokių pirmųjų žingsnių reikėtų pradėti mažiems vaikams? Pateikite kuo įvairesnių minčių, o mokytojas tegul užrašo jas ant lentos.

2. Apibendrinkite visas užrašytas mintis ir parenkite prezentaciją su nuotraukomis ar iliustracijomis. Mokytojo padedami pritaikykite prezentaciją pradinių klasių mokiniams. Pasisiūlykite pristatyti ekologijos temą pradinių klasių mokiniams mokyklos salėje. Prezentacijai sugalvokite pavadinimą. Svarbu pradinukų neapsunkinti pateikiama informacija. Rekomenduojame vienoje skaidrėje pateikti po vieną žingsnį kaip saugoti gamtą, t. y. skaidrėje parodyti iliustraciją / nuotrauką su fraze / žodžių junginiu ar sakiniu, pvz.: rūšiuoti šiukšles ir papasakoti plačiau, kaip jas rūšiuoti.

3. Parengę prezentaciją, su pedagogu aptarkite, kaip reikėtų skaidres pristatyti gramatiškai taisyklinga gestų kalba, kokia turėtų būti gestų tvarka sakinyje ir pan.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją