Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Naujas požiūris
1 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Naujas požiūris
1 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
  • Naujas požiūris
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

Kaip vertinti grėsmes, pavojaus signalus apie ateities pavojus

Labai dažnai žmogus atmeta informaciją apie klimato kaitą ir grėsmes – mano, kad šios problemos žiniasklaidoje yra padidintos, arba jas permąsčius giliau, pernelyg ima slėgti pesimistinės mintys – viskas, ateities nėra, pasaulis grimzta į prarają ir t. t. Vis tik gamtos mylėtojai ir tyrinėtojai, pavyzdžiui, Scott D. Sampson teigia, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pats pirmas žingsnis, jeigu norime stabdyti ir spręsti ekologines problemas.

Šaltinis: Scott D. Sampson knyga „Kaip užauginti gamtos vaiką“ (gamtos mylėtojų auginimas didmiestyje / paauglių mokymas / technologijos ir gamta)

Kaip vertinti grėsmes, pavojaus signalus apie ateities pavojus

Labai dažnai žmogus atmeta informaciją apie klimato kaitą ir grėsmes – mano, kad šios problemos žiniasklaidoje yra padidintos, arba jas permąsčius giliau, pernelyg ima slėgti pesimistinės mintys – viskas, ateities nėra, pasaulis grimzta į prarają ir t. t. Vis tik gamtos mylėtojai ir tyrinėtojai, pavyzdžiui, Scott D. Sampson teigia, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pats pirmas žingsnis, jeigu norime stabdyti ir spręsti ekologines problemas.

Šaltinis: Scott D. Sampson knyga „Kaip užauginti gamtos vaiką“ (gamtos mylėtojų auginimas didmiestyje / paauglių mokymas / technologijos ir gamta)

Aptarę vaizdo įrašą, kalbėkite šiomis temomis:

  • Ar jūs mąstote ekologijos temomis?
  • Ką manote apie dabarties ekologinę situaciją – jums rūpi ar nerūpi? Kodėl?
  • Kaip manote, ar teisinga yra Scott D. Sampson mintis ir kodėl? Kaip jo patarimas susijęs su problemų sprendimu?

Aptarę vaizdo įrašą, kalbėkite šiomis temomis:

  • Ar jūs mąstote ekologijos temomis?
  • Ką manote apie dabarties ekologinę situaciją – jums rūpi ar nerūpi? Kodėl?
  • Kaip manote, ar teisinga yra Scott D. Sampson mintis ir kodėl? Kaip jo patarimas susijęs su problemų sprendimu?
1
2

Kaip vertinti grėsmes, pavojaus signalus apie ateities pavojus

Labai dažnai žmogus atmeta informaciją apie klimato kaitą ir grėsmes – mano, kad šios problemos žiniasklaidoje yra padidintos, arba jas permąsčius giliau, pernelyg ima slėgti pesimistinės mintys – viskas, ateities nėra, pasaulis grimzta į prarają ir t. t. Vis tik gamtos mylėtojai ir tyrinėtojai, pavyzdžiui, Scott D. Sampson teigia, kad labai svarbu nuo vaikystės mokyti vaikus pamilti gamtą ir skatinti vaikų domėjimąsi ja. Jis mano, kad tai yra pats pirmas žingsnis, jeigu norime stabdyti ir spręsti ekologines problemas.

Šaltinis: Scott D. Sampson knyga „Kaip užauginti gamtos vaiką“ (gamtos mylėtojų auginimas didmiestyje / paauglių mokymas / technologijos ir gamta)

Aptarę vaizdo įrašą, kalbėkite šiomis temomis:

  • Ar jūs mąstote ekologijos temomis?
  • Ką manote apie dabarties ekologinę situaciją – jums rūpi ar nerūpi? Kodėl?
  • Kaip manote, ar teisinga yra Scott D. Sampson mintis ir kodėl? Kaip jo patarimas susijęs su problemų sprendimu?

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją