A dalis

Prieš žiūrėdami tekstą aptarkite, ar jums atpažįstamos šios sąvokos (tiek gestų, tiek lietuvių kalba): lyderis/lyderystė, vadovas/vadovavimas, įtaka, vizija, atsakomybė, atsakingas (asmuo). Ką jos jums reiškia, kokiuose kontekstuose vartojate šias sąvokas? Aptarę reikšmes, pereikite prie kitų teksto dalių.

D dalis
Mokytojui

Suraskite kiekvienam teiginiui porą (teisingas / klaidingas principu) ir aptarkite, kuris iš jų atspindi, jūsų manymu, tinkamą lyderystės apibūdinimą, o kuris – netinkamą.

Teiginiai:

Nėra vieno lyderio, yra daug lyderių.

Lyderiai mokosi iš kitų lyderių.

Tikrasis lyderis gali būti tik vienas.

Tikram lyderiui aplinka ir žmonės nėra svarbūs.

Lyderiai patys sau naudingi, daugiausiai rūpinasi savimi.

Kai kalba lyderis – žmonės klausosi. 

Lyderiais tampa tie, kurie rūpinasi kitais.

Lyderystė nėra lengvas dalykas, reikia mokėti daug dalykų.

 Lyderiui užtenka gerai daryti vieną dalyką.

Tikroji lyderystė veikia aplinką, žmones.

Kas šaukia garsiausiai, tas ir yra lyderis.

Lyderiais gimstama.

F dalis
Mokytojui

Norėdami susipažinti, kaip kurčiųjų bendruomenės nariai suvokia lyderystę, peržiūrėkite mokytojo pateiktus vaizdo įrašus. Peržiūrėję kurčiųjų bendruomenės lyderių pasisakymus, palyginkite juos su savo įgytomis žiniomis apie lyderystę - ar pasikartoja pagrindiniai lyderystės elementai, o gal yra savitų, būdingų tik kurčiųjų bendruomenei, lyderio bruožų? Išskirkite juos.