Kaip jau aukščiau nurodyta, autentiškos medžiagos lietuvių gestų kalba galima rasti feisbuke. Be to, su lyderystės tematika glaudžiai siejasi LKNUC prieš kelis metus vykęs susitikimų ciklas „Mano sėkmės istorija“. Jei yra galimybė, rekomenduoja kai kuriuos įrašus peržiūrėti kartu su mokiniais. Suderinus su administracija, galima į pamokas pasikviesti gyvai tam tikrus bendruomenės lyderius arba organizuoti nuotolinį susitikimą.

Kadangi vaizdo medžiagos yra nemažai, rekomenduojama mokytojui ją skaidyti dalimis ir aptarti su mokiniais tas vietas, kur mokytojas mano ar jaučia, kad yra reikalinga, prasminga. Tema savo turiniu yra daugiau vertybinė, formuojanti asmenį, todėl ir galimos veiklos daugiau yra komunikacinės. Tad pamokų metu siūloma neapsiriboti tik medžiagoje pateiktais klausimais ar užduotimis, o, svarbiausia, atliepti mokinių poreikį, klausimus ir vystyti galimas kitas gretutines pokalbių temas.

Medžiagoje pateiktas lyderystės temos turinys leidžia ieškoti integracinių ryšių su kitomis pamokomis: kurčiųjų istorija (asmenybės, judėjimai), daile (lyderystės vizualizacija), lietuvių kalba (žodžių reikšmių perteikimas).