B dalis

Suskirstykite mokinius poromis, vienas jų bus A, o kitas – B. Mokiniai pirmos ir antros užduoties frazes turi perteikti kūno kalba, gestikuliacijomis, nevartodami gestų. Pasiruošimui skiriama po minutę. Atliekant trečią ir ketvirtą užduotį galima vartoti gestus. Pasiruošimui skiriama po dvi minutes. Mokiniai vienas kitam turi pademonstruoti: 


1. A – pasitikintį žmogų (be gestų);


1. B – drovų, neryžtingą žmogų (be gestų). 


2. A – liūdną, vienišą žmogų (be gestų);


2. B – gyvybingą, laimingą žmogų (be gestų). 


3. A – tragišką atsitikimą humoristiškai (gestais);


3. B – juokingą atsitikimą neišraiškingai (gestais). 


4. A – piktai tvirtinti, kad jis / ji atsipalaidavusi ir nepyksta (gestais); 


4. B – ramiai tvirtinti, kad jis / ji labai pyksta (gestais). 


Paprašykite mokinių po kiekvieno vaidinimo pasižymėti, kas buvo įdomu, neįprasta. Vėliau visi kartu aptarkite: 

Sunku ar lengva buvo atlikti šias užduotis? 

Ką jūs sužinojote apie tai, kaip kūnas gali prieštarauti rodomiems gestams? 

Pateikite kelis pavyzdžius, kada kūno kalba gali klaidinti, pavyzdžiui, žmogus verkia, bet ne dėl nelaimės, o iš džiaugsmo.