Užduotis „Metaforos meditacija“, kurios tikslas – sukurti emocinį ryšį su tema, apmąstyti savo patirtį kurčiųjų bendruomenėje. Atliekant šią užduotį, didelę įtaką turi bendra klasės atmosfera. Mokytojas turėtų pasistengti, kad klasėje ar kitoje patalpoje nebūtų nei per šviesu, nei per tamsu. Kad būtų jaukiau, gali būti uždegtos kelios žvakės, o projektoriaus ekrane paleidžiamas raminantis gamtos ar kitoks vaizdo įrašas.
Prieš šią užduotį pasikalbėkite, kokie gestai vartojami, kalbant apie tapatumo raišką, pavyzdžiui: „Gyvenimas man yra kaip...“ Gali būti vartojami keli gestai, atsižvelgiant į LGK sakinių kontekstą:
Pradedama taip: „Mes dirbsime su tema „Kurčiųjų bendruomenė“. Šiai temai kiekvienas turime surasti savo metaforą. Metafora – tai tam tikras vaizdinys, paveikslas, pavyzdžiui: „Kurčiųjų bendruomenė man yra kaip...“, „Gyvenimas kurčiųjų bendruomenėje man yra kaip...“. Klasė sėdi ratu ant kilimo, pagalvių ar sėdmaišių ir išsako tik pozityvias mintis. Klausantis pasisakymų, svarbu suprasti ir jausti, ką sako kiti. Tai galimybė apmąstyti, „ką kurčiųjų bendruomenė reiškia man ir kas joje yra svarbu kitam žmogui“.