1. Teksto „Grandininės reakcijos. Ką būtina suprasti“ vaizdo įraše kalbama apie klimato palydovų stebėseną. Plačiau paaiškinkite, kas yra tie palydovai, apibūdinkite, kaip jie atrodo ir kaip jie skrieja. Prieš tai galite pasigūglinti ir pasižiūrėti vaizdo įrašus internete.
6. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo vartojama: vandenynų lygio pokyčiai, metano koncentracija, drastiški pasikeitimai, žmogaus įtaka, krituliai, gamtos stichijos, epidemija, dirvos erozija, geriamo vandens stygius.
7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.
7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.
1. Teksto „Grandininės reakcijos. Ką būtina suprasti“ vaizdo įraše kalbama apie klimato palydovų stebėseną. Plačiau paaiškinkite, kas yra tie palydovai, apibūdinkite, kaip jie atrodo ir kaip jie skrieja. Prieš tai galite pasigūglinti ir pasižiūrėti vaizdo įrašus internete.
3. Kaip vaizdo įraše buvo pasakyta anglies dioksidas, metanas, azotas? Kaip manote, kodėl nebuvo rodoma metano cheminė sudėtis pirštų abėcėle?
6. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo vartojama: vandenynų lygio pokyčiai, metano koncentracija, drastiški pasikeitimai, žmogaus įtaka, krituliai, gamtos stichijos, epidemija, dirvos erozija, geriamo vandens stygius.
7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.