Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
2 užduotis
  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas
Gestų kalba ir aš
7–8 klasės
Gamta
Potemės
Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
2 užduotis
*alt_site_homepage_image*
lt
en

Temos struktūra

  • Rekomendacijos mokytojui
  • Potemės
  • Temos apibendrinimas

Potemės

  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Naujas požiūris
  • Ekologija
  • Ką, kaip ir kodėl darėme iki šiol
    • Potemės turinys
    • 1 užduotis
    • 2 užduotis
  • Naujas požiūris
  • Potemės turinys
  • 1 užduotis icon78_1-icon
  • 2 užduotis icon78_2-icon

1. Teksto „Grandininės reakcijos. Ką būtina suprasti“ vaizdo įraše kalbama apie klimato palydovų stebėseną. Plačiau paaiškinkite, kas yra tie palydovai, apibūdinkite, kaip jie atrodo ir kaip jie skrieja. Prieš tai galite pasigūglinti ir pasižiūrėti vaizdo įrašus internete.  

1. Teksto „Grandininės reakcijos. Ką būtina suprasti“ vaizdo įraše kalbama apie klimato palydovų stebėseną. Plačiau paaiškinkite, kas yra tie palydovai, apibūdinkite, kaip jie atrodo ir kaip jie skrieja. Prieš tai galite pasigūglinti ir pasižiūrėti vaizdo įrašus internete.  

2. Kaip vaizdo įraše buvo apibūdintos biosfera ir kriosfera? Atpasakokite.

2. Kaip vaizdo įraše buvo apibūdintos biosfera ir kriosfera? Atpasakokite.

3. Kaip vaizdo įraše buvo pasakyta anglies dioksidas, metanas, azotas? Kaip manote, kodėl nebuvo rodoma metano cheminė sudėtis pirštų abėcėle?

3. Kaip vaizdo įraše buvo pasakyta anglies dioksidas, metanas, azotas? Kaip manote, kodėl nebuvo rodoma metano cheminė sudėtis pirštų abėcėle?

4. Atpasakokite, dėl ko atsiranda globalus šiltnamio efektas.

4. Atpasakokite, dėl ko atsiranda globalus šiltnamio efektas.

5. Atpasakokite, kodėl vandenynai sparčiai rūgštėja.

5. Atpasakokite, kodėl vandenynai sparčiai rūgštėja.

6. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo vartojama: vandenynų lygio pokyčiai, metano koncentracija, drastiški pasikeitimai, žmogaus įtaka, krituliai, gamtos stichijos, epidemija, dirvos erozija, geriamo vandens stygius.

6. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo vartojama: vandenynų lygio pokyčiai, metano koncentracija, drastiški pasikeitimai, žmogaus įtaka, krituliai, gamtos stichijos, epidemija, dirvos erozija, geriamo vandens stygius.

7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.

7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.

1
2
3
4
5
6
7

1. Teksto „Grandininės reakcijos. Ką būtina suprasti“ vaizdo įraše kalbama apie klimato palydovų stebėseną. Plačiau paaiškinkite, kas yra tie palydovai, apibūdinkite, kaip jie atrodo ir kaip jie skrieja. Prieš tai galite pasigūglinti ir pasižiūrėti vaizdo įrašus internete.  

2. Kaip vaizdo įraše buvo apibūdintos biosfera ir kriosfera? Atpasakokite.

3. Kaip vaizdo įraše buvo pasakyta anglies dioksidas, metanas, azotas? Kaip manote, kodėl nebuvo rodoma metano cheminė sudėtis pirštų abėcėle?

4. Atpasakokite, dėl ko atsiranda globalus šiltnamio efektas.

5. Atpasakokite, kodėl vandenynai sparčiai rūgštėja.

6. Prisiminkite, kaip vaizdo įraše buvo vartojama: vandenynų lygio pokyčiai, metano koncentracija, drastiški pasikeitimai, žmogaus įtaka, krituliai, gamtos stichijos, epidemija, dirvos erozija, geriamo vandens stygius.

7. Apibendrinimui susiskirstykite poromis arba dirbkite individualiai, kad būtų šeši mokiniai arba poros. Teksto pastraipos yra šešios. Kiekvienas mokinys / grupelė / pora burtais ištraukia lapelį su numeriu (nuo 1 iki 6). Mokinys / pora turi atpasakoti tą teksto pastraipą, kuri atitinka išsitrauktą numerį. Prieš atpasakojant jie trumpai pasižymi, apie ką pasakos, pasirašo planą ir tada raiškiai atpasakoja tekstą nuosekliai pagal ištrauktus numerius.

Kitos temos

  • Aš esu kažkas ir turiu vertę
  • Savęs pažinimas
  • Informacijos srautas ir aplinkos daiktai
  • Ribos
  • Asmenybės ir jų pėdsakai istorijoje
  • LGK srautas
  • Miestas
  • Gamta
  • Sau ir kitam
  • Mokymasis

Reklaminiai skydeliai

Finansuoja Europos sąjunga
Švietimo, mokslo ir sporto ministerija
Lieutvos kurčiūjų ir neprigirdinčiųjų centras
Nacionalinė švietimo agentūra
ED tech centras
Plačiau apie priemonę
Loading
Rodyti informaciją